تولید گوشی های هیوندایی همچنان ادامه دارد

 “حمیدرضا منجی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت با توجه به محدویت های فعلی به روند تولید گوشی های وطنی ادامه می دهد.وی افزود: این شرکت از ابتدای سال جاری تا کنون نیز حدود ۷۵ هزار دستگاه گوشی تلفن  همراه هیوندایی را تولید کرده است.وی تصریح کرد: افزایش …

 “حمیدرضا منجی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت با توجه به محدویت های فعلی به روند تولید گوشی های وطنی ادامه می دهد.
وی افزود: این شرکت از ابتدای سال جاری تا کنون نیز حدود ۷۵ هزار دستگاه گوشی تلفن  همراه هیوندایی را تولید کرده است.
وی تصریح کرد: افزایش عرضه گوشی های قاچاق در بازار تلفن همراه و استقبال مشتریان از این گوشی ها باعث شده تا کاربران ایرانی تمایل چندانی به خرید گوشی های ساخت تولید نداشته باشند. بر همین اساس تعدادی از گوشی های تولید شده به کشورهای حومه خلیج فارس صادر می شود.
منجی ادامه داد: حجم گسترده واردات غیرقانونی گوشی های تلفن همراه با برندهای معتبر باعث شده مشتریان رغبتی برای خرید گوشی های وطنی نداشته باشند.
وی با اشاره به وضعیت فعلی بازار تلفن همراه خاطرنشان کرد: گوشی های چینی بی استاندارد و بی کیفیت که قاچاقی وارد کشورمی شود نیز از دیگر معضلات بازار تلفن همراه محسوب می شود که به واردکنندگان قانونی و تولیدکنندگان ضرر زده است.
مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد ادامه داد: عرضه گوشی های قاچاقی با قیمت های پایین دربازار تلفن همراه از جمله دلایل اصلی کاهش تقاضای از گوشی های گارنتی دار و تولید داخل است.
منجی تصریح کرد: به موجب همین امر تولیدکنندگان برای فروش بهتر محصولاتشان اقدام به عرضه آنها در بازار تلفن همراه شهرستان ها کرده اند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا