پیشنهاد ابطال معامله سهام مخابرات درکمیسیون اصل ۴۴

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به پرداخت ۲۰ درصد حق معامله سهام بلوکی مخابرات توسط سهامداران جدید مخابرات ،اظهارداشت: به رغم پرداخت این مبلغ توسط  کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین شواری رقابت درزمینه انحلال و یا قطعیت معامله سهام بلوکی مخابرات  تصمیم گیری می کند.وی با بیان …

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به پرداخت ۲۰ درصد حق معامله سهام بلوکی مخابرات توسط سهامداران جدید مخابرات ،اظهارداشت: به رغم پرداخت این مبلغ توسط  کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین شواری رقابت درزمینه انحلال و یا قطعیت معامله سهام بلوکی مخابرات  تصمیم گیری می کند.
وی با بیان اینکه  سازمان بازرسی مواردی را در زمینه اهلیت فنی ، مالی وامنیتی معامله سهام مخابرات مطرح کرده است ، گفت: دراین گزارش به موارد صحیحی در زمینه معامله سهام  مخابرات اشاره شده است.
وی افزود: در گزارش سازمان بازرسی  به عدم تدوین آیین نامه مشخصی درباره واگذاری سهام به شرکت های شبه دولتی اشاره شده است که به زودی تصمیم نهایی در زمینه واگذاری سهام مخابرات  انجام می شود.
پنجم مهرماه، ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران ازطریق بورس به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین واگذار شد.
با این عرضه بزرگترین واگذاری تاریخ بورس ایران صورت گرفت. اما به دلیل آنکه این کنسرسیوم به نهادهای دولتی تعلق داشت با اعتراض بسیار  نمایندگان و کارشناسان روبرو شد.
۱۱۷/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا