دولت لایحه جامع ارتباطات را به مجلس ارائه می کند

 محمد خواجه پور درگفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهارداشت: مراحل بررسی  “لایحه جامع ارتباطات و فناوری اطلاعات” دردولت تمام شده است.ند “ج” ماده ۵۷ قانون برنامه چهارم توسعه، دولت و به تبع آن وزارت ارتباطات را مکلف کرد، لایحه ای تحت عنوان “لایحه جامع ارتباطات و فناوری اطلاعات” تدوین کند و برای تصویب به …

 محمد خواجه پور درگفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهارداشت: مراحل بررسی  “لایحه جامع ارتباطات و فناوری اطلاعات” دردولت تمام شده است.
ند “ج” ماده ۵۷ قانون برنامه چهارم توسعه، دولت و به تبع آن وزارت ارتباطات را مکلف کرد، لایحه ای تحت عنوان “لایحه جامع ارتباطات و فناوری اطلاعات” تدوین کند و برای تصویب به مجلس ارائه دهد.
پیش از این مسوولان وزارت ارتباطات اعلام کرده بودند لایحه جامع ict اوایل خرداد ماه سال جاری تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد .
در لایحه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات موضوع های مختلف مرتبط با وظایف تکلیفی وزارت ارتباطات با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی لحاظ شده است.
تدوین این لایحه برای بخش ict کشور از آن جهت اهمیت دارد که امروزه صنعت ارتباطات به منزله یک الزام جهانی مطرح است و فناوری اطلاعات بدون آن، امکان ارائه سرویس و خدمات را نخواهد داشت. به تعبیر دیگر تدوین این لایحه سبب ساماندهی بسیاری از برنامه ها و سیاست های ict در کشور می شود.
۱۱۷

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا