نوکیا برنامه تعویض شارژر را آغاز کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، در یکی از آزمایشات کنترل کیفیت روتین ،نوکیا متوجه شده است که یک مشکل کیفی در شارژرهای مشخصی که توسط یکی از تامین کنندگان تولید شده اند وجود دارد.  در این شارژرها، پوشش پلاستیکی ممکن است لق و جدا شده اجزای داخلی شارژر …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، در یکی از آزمایشات کنترل کیفیت روتین ،نوکیا متوجه شده است که یک مشکل کیفی در شارژرهای مشخصی که توسط یکی از تامین کنندگان تولید شده اند وجود دارد.

نوکیا برنامه تعویض شارژر را آغاز کرد

 در این شارژرها، پوشش پلاستیکی ممکن است لق و جدا شده اجزای داخلی شارژر نمایان شده و امکان خطر برق گرفتگی در صورت تماس با بخشهای خاصی از اجزای داخلی در زمانی که شارژرها به برق متصل است وچود داشته باشد.
نوکیا هیچ خبری در مورد وقوع حادثه یا خسارت در این زمینه دریافت نکرده است.
فقط تعداد محدودی از برخی مدلهای  تولید شده توسط یکی از تامین کنندگان شخص ثالث در فاصله زمانی خاص مشمول این برنامه خواهند بود.
مدلهای AC-3E و AC-3U که در فاصله زمانی ۱۵ ژوئن ۲۰۰۹ تا  9 آگوست ۲۰۰۹ و همیچنین مدل AC-4U که در فاصله زمانی ۱۳ آوریل ۲۰۰۹ تا ۲۵ اکتبر ۲۰۰۹ ساخته شده اند مشمول این طرح هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی مصرف کنندگان از اینکه آیا شارژرهایشان مشمول این برنامه جایگزینی می شوند، ازمصرف کنندگان تقاضا می شود به آدرس http://chargerexchange.nokia.com مراجعه کرده و یا با مرکز تماس نوکیا در ایران  23013 تماس گیرند.

نوکیا برنامه تعویض شارژر را آغاز کرد

نوکیا به مصرف کنندگانی که شارژرشان مشمول این برنامه می شود توصیه می کند از آن استفاده نکرده و آنرا بطور رایگان جایگرین کنند.
 129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا