همکاری سامسونگ و مایکروسافت در استفاده بهینه از انرژی در رایانه ها

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، هدف دو شرکت این است که کاربران رایانه ها را به خرید بیشتر سیستم های رایانه ای  سازگار با محیط زیست تشویق نمایند. سامسونگ پیش بینی می کند هنگامی که که  سیستم عامل ویندوز هفت مایکروسافت و حافظه رم کلاس DDR3 40 نانومتری …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سامسونگ، هدف دو شرکت این است که کاربران رایانه ها را به خرید بیشتر سیستم های رایانه ای  سازگار با محیط زیست تشویق نمایند.
سامسونگ پیش بینی می کند هنگامی که که  سیستم عامل ویندوز هفت مایکروسافت و حافظه رم کلاس DDR3 40 نانومتری با هم استفاده می شوند، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی صورت  خواهد گرفت .
سامسونگ ، حامی ویندوز هفت ،در آغاز سال۲۰۱۰ این سیستم عامل جدید را روی تمام رایانه های شخصی شرکتهای بزرگ خود در سراسر جهان نصب می کند.
مایکروسافت اعلام کرد که با عملکرد جدید مدیریت انرژی در سیستم عامل ویندوز ۷هفت  که به تازگی ارایه شد ، کاهش قابل توجهی در مصرف برق می شود.
“کیم جیمز وو” مدیر مایکروسافت کشور کره  در این باره گفت :ویندوز هفت  به عنوان سیستم عامل کارآمد و با سازگاری بیشتر با محیط زیست و انرژی صدا  طراحی شده ،و این امر به خصوص در مدیریت حافظه و تغییر حالت به قدرت پایین تر مشهود است.
وی افزود: “زمانی که ویندوز ۷ و DDR3 ادغام شوند کاربران از مزایای آنها راضی خواهند برد.” 
“دونگ سو جون”معاون اجرایی ارشد بازاریابی سامسونگ الکترونیک گفت  شکی نیست که ترکیب ویندوز هفت و ۴۰nm DDR3 در رایانه های شخصی باعث خوشحالی کاربران خواهد شد.
در ماه های بعدی ،سامسونگ ضمن ارزیابی اثرات این همکاری و دیگر تلاشهای مشترک Green IT (تکنولوزی اطلاعات سبز) به بررسی دیگر شرایط همکاری با Microsoft در زمینه فناوری IT خواهد پرداخت.
حافظه رم  کلاس DDR3 40nm سامسونگ یکی از حافظه هایی است که در سطح انبوه تولید می شود و سازگار با محیط زیست برای رایانه های شخصی و سرور در سراسر جهان است.
با صرفه جویی در برق تا ۶۰ درصد در رایانه های شخصی نسبت به کلاس ۶۰nm – DDR2 ، در حجم یک گیگابایت تا چهار گیگابایت در دسترس است و برای کار موثر با تمامی سیستم های عامل پیشرو به خصوص ویندوز ۷طراحی شده است.ب
شرکت سامسونگ الکترونیک تولیدکننده  فناوری های نیمه هادی ، مخابرات ، رسانه های دیجیتال و فن آوری همگرایی دیجیتال بافروش بالای ۹۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۸ است. و با در خدمت داشتن حدود ۱۶۴،۶۰۰ کارمند در ۱۷۹ شرکت در ۶۱ کشور ، متشکل از دو واحد تجاری رسانه های دیجیتال و ارتباطات و نیز عیب یابی دستگاه است. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از سریع ترین برند های تجاری در حال رشد جهانی درزمینه تولید تلویزیون های دیجیتال ، تراشه های حافظه ، تلفن همراه و TFT – LCDs می باشد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا