ارسال MMS انبوه توسط پیمانکاران خدمات ارزش افزوده همراه اول ممکن نیست

امیر جلیلوند در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: ارسال MMS  انبوه در شبکه اپراتور اول راه اندازی نشده و اپراتورهای تولید محتوا نمی توانند در این زمینه مشتری جذب کنند. وی با اشاره به برگزاری مجدد مزایده انتخاب پیمانکاران تولید محتوا توسط همراه اول گفت: ممکن است با انتخاب مجدد پیمانکاران …

امیر جلیلوند در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: ارسال MMS  انبوه در شبکه اپراتور اول راه اندازی نشده و اپراتورهای تولید محتوا نمی توانند در این زمینه مشتری جذب کنند.

وی با اشاره به برگزاری مجدد مزایده انتخاب پیمانکاران تولید محتوا توسط همراه اول گفت: ممکن است با انتخاب مجدد پیمانکاران خدمات ارزش افزوده ، ارائه سرویس MMS انبوه از جمله سرویس های قابل ارائه توسط پیمانکاران محسوب شود.

سه شرکت آتیه داده پرداز، مگفا و رهیاب متولی ارسال پیام کوتاه همراه اول (content provider) هستند که به دلیل فرا رسیدن زمان اتمام قرارداد آن ها ، قرار است پیمانکاران جدید برای این منظور تا یک ماه آینده انتخاب شوند.

گفته می شود شرکت ارتباطات سیار در این مزایده ، تولید محتوا را به دو بخش ارسال پیام کوتاه انبوه و خدمات ارزش افزوده تفکیک کرده و به صورت مجزا مزایده برگزار می کند.

۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا