موتورولا به اندرویید متوسل شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، این شرکت به تازگی اقدام به عرضه گوشی هایی بر پایه سیستم عامل اندرویید کرده است و درصدد است سال آینده ۲۰ مدل گوشی مجهز به سیستم عامل اندرویید روانه بازار کند.البته موتورولا اطلاعات زیادی راجع به گوشی های آینده اش ارایه نداد اما …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، این شرکت به تازگی اقدام به عرضه گوشی هایی بر پایه سیستم عامل اندرویید کرده است و درصدد است سال آینده ۲۰ مدل گوشی مجهز به سیستم عامل اندرویید روانه بازار کند.
البته موتورولا اطلاعات زیادی راجع به گوشی های آینده اش ارایه نداد اما گفته می شود این شرکت علاوه بر برنامه ریزی برای گوشی های اندروییدی در صدد است گوشی هایی بر پایه ویندوز موبایل نیز روانه بازار کند.
موتورولا که در طول سال جاری میلادی نتوانست موقعیت خوبی در بازار پیدا کند و بخشی از سهم خود را از دست داد در حال برنامه ریزی برای سال آینده است تا سهم از دست رفته اش را دوباره احیا کند.
بر این اساس شرکت موتورولا بر روی سیستم عامل اندرویید متمرکز شده و قصد دارد گوشی هایی با قابلیت های متوسط روانه بازار کند تا سهم بیشتری از بازار را به دست بیاورد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا