اسوس مادربردهای هایبریدی ساخت

این مادربردها با برخورداری از چیپ ست Intel® P55 Express قادرند تا به منظور دستیابی به حداکثر میزان کارایی، از جدیدترین نسل از سوکت های LGA 1156 برای پردازشگرهای Intel® Core™ i7/Core™ پشتیبانی کنند. درطراحی این سری جدید ازمادربردها از ساختاری پیشرفته و منحصربه فرد موسوم به (Xtreme Design)استفاده شده است. این ساختار می تواند …

این مادربردها با برخورداری از چیپ ست Intel® P55 Express قادرند تا به منظور دستیابی به حداکثر میزان کارایی، از جدیدترین نسل از سوکت های LGA 1156 برای پردازشگرهای Intel® Core™ i7/Core™ پشتیبانی کنند. درطراحی این سری جدید ازمادربردها از ساختاری پیشرفته و منحصربه فرد موسوم به (Xtreme Design)استفاده شده است. این ساختار می تواند کارایی سیستم را به شکلی کاملا بهینه و ضریب اطمینان پذیری سخت افزار را ارتقاء ببخشد. همچنین این مادربردها از جدیدترین تکنولوژی هایبرید نیز سود می برند که شامل پردازشگر هایبریدی، فاز هایبریدی و سیستم عامل هایبریدی میباشد که امکان استفاده از دو سیستم عامل Express Gate و ویندوز۷ را به طور همزمان برای کاربران فراهم می سازد.
مادربرد یاد شده با برخورداری از یک چیپ منحصربه فرد برروی خود، اولین مادربرد دردنیاست که می تواند پهنای باندی ۶Gbps برای انتقال و تبادل دیتا از طریق جدیدترین نسل از رابط های SATA را فراهم آورد. این مادربرد با استفاده از این امکان وقابلیت Bridge ارتقاء یافته می تواند حداکثر کارایی را برای جدیدترین نوع ازهارد دیسک ها فراهم آورد که تقریبا معادل دو برابر درایو های کنونی با رابط SATA می باشد. همچنین این Bridge ارتقاء یافته با ازمیان بردن محدودیت ها در زمینه انتقال دیتا قادراست تا سرعت خواندن و رایت کردن اطلاعات را تا ۵۰% افزایش دهد.
همچنین سری مادربردهای P7P55D  با استفاده از تکنولوژی فاز هایبریدی (که درواقع ترکیبی است از تکنولوژی های فازاکستریم اسوس و ASUS T.Probe) دراین سری از مادربردها، حداکثر میزان بهره وری و پایداری در توان مصرفی مادربرد حاصل می گردد. تکنولوژی ۴۸ فاز هایبریدی را می توان بهینه ترین نوع طراحی برای فازهای مادربرد دانست که تاکنون به کار گرفته شده است.
گفتنی است به کارگیری با کیفیت ترین قطعات در ساخت این مادربرد موجب شده تا علاوه بر افزایش طول عمر کالا، اتلاف انرژی نیز به حداقل میزان خود برسد. به تمامی اینها باید تکنولوژی Stack Cool 3+ را نیز در مادربرد P7P55D Premium اضافه کرد که موجب شده است تا این مادربرد، اولین در نوع خود دردنیا باشد که از چهارلایه مس ۲Oz در ۸ لایه برد مدار چاپی آن استفاده شده است.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا