در آمازون با یک عبارت خرید کنید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، هنگام خرید به شکل آنلاین کاربران ملزم به ارایه اطلاعات شخصی خود به طور کامل شامل وارد کردن نام، آدرس و شماره کارت اعتباری خود هستند اما آمازون روش ساده تری برای خرید ارایه داده است. به این ترتیب آمازون سرویس به نام PayPhrase ارایه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، هنگام خرید به شکل آنلاین کاربران ملزم به ارایه اطلاعات شخصی خود به طور کامل شامل وارد کردن نام، آدرس و شماره کارت اعتباری خود هستند اما آمازون روش ساده تری برای خرید ارایه داده است. به این ترتیب آمازون سرویس به نام PayPhrase ارایه داده که خیلی سریع تر کاربران می توانند خرید کنند.
با ذخیره شماره یک کارت اعتباری کاربران می توانند اطلاعات خود را در یک عبارت کوتاه و یک شماره ID حفظ کنند و برای خرید با وارد کردن این عبارت و کد خود به جای ارایه آدرس و تمامی اطلاعات بر روی سایت آمازون یا دیگر وب سایت ها که سیستم PayPhrase را می پذیرند استفاده کنند.
این روش به کاربران امکان می دهد که کارت خود را به خانواده یا دوستان برای خرید ارایه دهند و لازم نیست که اطلاعات اضافی و سخت وارد کنند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا