مصوبات سفر اول و دوم هیئت دولت در قوچان پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، فرماندار شهرستان عصرامروز در این جلسه گفت: ۲۰ مصوبه در دور اول هیئت دولت در قوچان تصویب شده است که تمامی آنها اجرایی شد.علی‌اکبر رمضانی اظهارداشت: در سفر دوم هیئت دولت ۲۴ مصوبه برای قوچان در نظر گرفته شد که تمامی آنها به غیر از پژوهشکده موسیقی اجرایی شد.در …

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، فرماندار شهرستان عصرامروز در این جلسه گفت: ۲۰ مصوبه در دور اول هیئت دولت در قوچان تصویب شده است که تمامی آنها اجرایی شد.
علی‌اکبر رمضانی اظهارداشت: در سفر دوم هیئت دولت ۲۴ مصوبه برای قوچان در نظر گرفته شد که تمامی آنها به غیر از پژوهشکده موسیقی اجرایی شد.
در این جلسه نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: قوچان با قدمتی ۲۵۰۰ساله دارای منابع عظیم انسانی و محیطی است.
نصرالله کمالیان اظهارداشت: در حال حاظضر مهم‌ترین مشکل قوچان اشتغال است که به دلیل دامپروری بودن شهرستان صنایع تبدیلی در قوچان شکل گرفته اما نیاز اشتغال جوانان را برطرف نمی‌کند.
وی گفت: قوچان نیاز به یک مجتمع فرهنگی و هنری، کشتارگاه صنعتی دام و مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی داردو.
در ادامه این جلسه وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات گفت: در راستای خدمات‌رسانی به تمام کشور دولت دهم در ادامه سفرهای خود به استان خراسان رضوی وزرا را به تمام شهرها فرستاد تا بحث عدالت اجرایی شود.
محمد تقی‌پور افزود: ما باید بکوشیم تا در بحث‌های مختلف دولت عدالت محور را یاری کنیم .
وی گفت: دولت نهم در راستای عدالت اجتماعی طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را تهیه و به مجلس ارائه کرد که در دولت نهم در ماه‌های اخیر مجلس شورای اسلامی این لوایح را در حال بررسی و تصویب دارد.
وی گفت: ما باید بکوشیم طرح هدفمند کردن رایانه‌ها را برای مردم تشریح کنیم تا بحث مقابله منفی با این لایحه را جواب داده باشیم.
در پایان جلسه نیز تقی‌پور از مسئولان شهرستان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در مباحث فرهنگی شهرستان قوچان اعلام کنند زیرا که مصوبات دور جدید سفرهای هیئت دولت بیشتر در بحث فرهنگی، علمی و اجتماعی است.
در پایان این جلسه ساختمان جدید اداره پست شهرستان قوچان در زیربنایی بالغ بر هزار و ۴۰۰ متر در دو طبقه با اعتباری بالع بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.
همچنین ۱۳ مرکز ict روستایی که با هدف خدمات‌رسانی به مردم روستاها و کاهش سفرها به بهره‌برداری رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا