ویکی پدیا از اینترنت به جیب کاربران می رود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، دایره المعارف WikiReader دارای ۳.۱ میلیون مقاله نوشته و ویرایش شده به وسیله علاقمندان در سراسر دنیا استدایره المعارف WikiReader به شکل آنلاین از طریق شرکت تایوانی OpenMoko به فروش می رسد.امروزه تعداد زیادی از تلفن های همراه امکان دسترسی به ویکی پدیا را دارند …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، دایره المعارف WikiReader دارای ۳.۱ میلیون مقاله نوشته و ویرایش شده به وسیله علاقمندان در سراسر دنیا است
دایره المعارف WikiReader به شکل آنلاین از طریق شرکت تایوانی OpenMoko به فروش می رسد.
امروزه تعداد زیادی از تلفن های همراه امکان دسترسی به ویکی پدیا را دارند اما با WikiReader تمامی متون بر روی یک تراشه حافظه وجود دارد و کاربران به جای استفاده و دسترسی به اینترنت می توانند در هر جایی و هر زمانی بدون نیاز به اینترنت به تمامی متون ویکی پدیا دسترسی پیدا کنند.
استفاده از این دستگاه از سرعت بالاتری برخوردار است و امکان دسترسی ساده تر به محتوای ویکی پدیا نسبت به تلفن همراه را دارد و دارای صفحه نمایش بزرگ تری است.
این دستگاه دارای دو باتری است و از صفحه نمایش لمسی LCD برخوردار است که کاربر می تواند با لمس دست دستورات خود را به آن بدهد.
چهار کلید بر روی این دستگاه وجود دارد که یکی برای روشن/خاموش کردن، یکی برای جستجو بر روی صفحه نمایش، یکی برای لیست کردن صفحاتی که دیده می شود و یکی هم برای آوردن مقالات وجود دارد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا