معرفی گوشی های پرفروش طی هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳نوکیا که  به بهای ۱۵۵ هزار تومان به فروش رسید مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است و در لیست گوشی های پرفروش هفته ای که گذشت قرار گرفت.گوشی ۶۳۰۳نوکیا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳نوکیا که  به بهای ۱۵۵ هزار تومان به فروش رسید مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته است و در لیست گوشی های پرفروش هفته ای که گذشت قرار گرفت.
گوشی ۶۳۰۳نوکیا دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپسکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash است.دومین گوشی پرفروش این برند مختص به N97 بود که به بهای ۵۹۸ هزار تومان  در بازار عرضه شد.
گوشی C901 سونی اریکسون نیز با قیمت فروش ۲۱۷ هزار تومان توانست مقام اول گوشی پرفروش این برند را به خود اختصاص دهد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپسکلی، صفحه نمایش لمسی TFT و حافظه داخلی ۱۱۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت از امکانات تعبیه شده درگوشی
C901 سونی اریکسون به شمار می آید.
G900 و W508 از دیگر گوشی های خوش فروش این برند هستند که طی هفته ای که گذشت توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای ۲۰۰ و ۱۹۸ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
 گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومان  نیز توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در صدر پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت است.گوشی Touch Pro2 اچ تی سی نیز توانست طی هفته ای که گذشت در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی که به بهای ۷۳۵ هزار تومان به فروش رسید دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی است.
گوشی  Diamond2 نیز دومین مقام پرفروش این برند را به خود اختصاص داد و با قیمت ۵۸۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا