عملکرد قابل قبول AT&T در فصل سوم سال

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، AT&T  در طول سه ماهه سوم سال ۳.۲ میلیارد دلار به دست آورد و ارزش هر سهمش به ۰.۵۴ دلار رسید.این شرکت اعلام کرد که در این دوره زمانی تنها ۱.۲ درصد سود از دست داد به طوری که در مدت زمان مشابه سال …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل بورن، AT&T  در طول سه ماهه سوم سال ۳.۲ میلیارد دلار به دست آورد و ارزش هر سهمش به ۰.۵۴ دلار رسید.
این شرکت اعلام کرد که در این دوره زمانی تنها ۱.۲ درصد سود از دست داد به طوری که در مدت زمان مشابه سال قبل این رقم ۳.۲۳ میلیارد دلار برآورد شده بود.
اگر چه عملکرد مالی این شرکت در سه ماهه سوم سال رشد یا تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نداشت اما AT&T در این زمان ۲ میلیون کاربر به تعداد مشترکانش افزود و به این ترتیب تعداد مشترکانش به ۸۱.۶ میلیون نفر رسید.
بسیاری از کاربران جدید AT&T  کسانی بودند که گوشی آیفون خریداری کرده و آن را فعال کردند به طوری که ۴۰ درصد کاربران جدید AT&T را تشکیل می دهند.
فروش گوشی های هوشمند و گوشی هایی که از قابلیت پیام پیشرفته برخوردار بودند افزایش یافتند به طوری که AT&T اعلام کرد در طول سه ماهه سوم سال ۴.۳ میلیون دستگاه گوشی با پشتیبانی از سرویس های شبکه ۳G به فروش رسانده است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا