بیش از ۱۸ هزار سایت تلفن همراه در سطح کشور فعال است

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، وحید صدوقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس از ارزیابی چندین شاخص مختلف از سوی شرکت ارتباطات سیار، پنج استان برتر در سال ۸۷ و در حوزه تلفن همراه مشخص شدند.وی افزود: توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه، ارتقاء کیفیت خدمات در این شبکه و تقویت …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، وحید صدوقی با بیان این مطلب، اظهار کرد: پس از ارزیابی چندین شاخص مختلف از سوی شرکت ارتباطات سیار، پنج استان برتر در سال ۸۷ و در حوزه تلفن همراه مشخص شدند.
وی افزود: توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه، ارتقاء کیفیت خدمات در این شبکه و تقویت مکانیزم‌های توسعه بازار همراه اول از جمله شاخص‌هایی است که در این ارزیابی مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران خاطر نشان کرد: استان‌های فارس، گیلان، مرکزی و سمنان نیز به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم این ارزیابی را در سال ۸۷ به خود اختصاص داده‌اند.
او با بیان این مطلب که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در شش ماهه نخست سال جاری، استان قم همچنان رتبه نخست را در اختیار دارد، گفت: در این دوره شش ماهه، استان همدان با ۱۸ پله صعود، بیشترین رشد را داشته است.
وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی که از ابتدای سال تا پایان شهریورماه صورت گرفته است، استان‌های اصفهان، سمنان و فارس نیز توانستند به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را از نظر ضریب نفوذ تلفن همراه اول به خود اختصاص دهند.
صدوقی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه همراه اول تصریح کرد: در حال حاضر، بیش از ۱۸ هزار سایت تلفن همراه در سطح کشور فعال است. با تلاش‌های صورت گرفته، حدود ۴۰ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور و همچنین بیش از ۳۵ هزار روستا، تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارند.
او با بیان این مطلب که برای نخستین بار تعداد مشترکان اعتباری از تعداد مشترکان دائمی پیش گرفته است، اظهار کرد: هم اکنون تعداد مشترکان اعتباری به حدود ۱۷ میلیون نفر رسیده و این در حالی است که تعداد مشترکان دائمی بیش از ۱۶ میلیون نفر است.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره جایگاه این شرکت در سطح منطقه و جهان نیز گفت: از نظر تعداد مشترکان دائمی در خاورمیانه رتبه نخست و در سطح جهان رتبه ۱۱ را در اختیار داریم.
صدوقی ادامه داد: در بین بیش از ۷۰۰ اپراتور فعال در سطح دنیا، از نظر تعداد کل مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران، با سه پله صعود، جایگاه ۲۵ را به خود اختصاص داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا