ساعت مچی جدید با سیستم موقعیت یاب جهانی عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  این ساعت مچی جدید با نام مدل GPS Watch معرفی شده و توسط شرکت  FollowUs وارد بازار انگیس شده است.به یقین می توان گفت ساعت های مچی پیشرفته امروزی که با استفاده از فن آوری ها پیشرفته تولید  و عرضه شده اند …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  این ساعت مچی جدید با نام مدل GPS Watch معرفی شده و توسط شرکت  FollowUs وارد بازار انگیس شده است.
به یقین می توان گفت ساعت های مچی پیشرفته امروزی که با استفاده از فن آوری ها پیشرفته تولید  و عرضه شده اند ، به هیچوجه قابل مقایسه با ساعت ها ی دیجیتالی قدیمی که شرکت کاسیو / Casio درقالب و اندازه های بزرگ  و نه چندان شیک که داری یک ماشن حساب کوچک نیز بودند ؛ نیستند.
این ساعت که  دارای یک  باتری lithium است، برای ردیابی کودکان ، افراد سالمند و سالخورده یا بیمار و همچنین کارکنانی که دارای کارهای با ریسک یا خطر بالا هستند ، بکار می رود.
سرویس رهگیری pay-as-you-go برای این ساعت مچی پیشرفته   عرضه می شود و کاربر نیازی به پرداخت هزینه ماهانه برای استفاده از سرویس رهگیری ندارد و احتمالا فقط هفته ای یک بار باید هزینه ای را پرداخت کند.
از این ساعت مچی همچنین می توان برای اگاهی از قیمت پوشاک – که هزینه هربار جستجودراین باره معادل هزینه ارسال ۲ پیام متنی است – استفاده کرد.
میزان برد جستجوی این ساعت معادل ۵ متر است و قابلیت استفاده از سرویس نقشه خوان Google global mapping را هم دارد.
باتری این ساعت باهر بار شارژ برای کار تا مدت ۲۵ ساعت کافی است.
قیمت فروش GPS Watch 199 پوند انگلیس اعلام شده است.
۱۹/۱۳۱
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا