شما هم از استفاده از تلفن همراه را رد می کنید ؟

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل  از ” نیویورک تایمز” ، این مقاله با تیتر و موضوع ” Cell Refuseniks” – افرادی که استفاده از تلفن همراه را رد می کنند – چاپ و منتشر شده است.دردنیای پیشرفته امروزی که صنعت ارتباطات و موضوع استفاده از امکانات پیشرفته آن مد نظر اکثر کارشناسان …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل  از ” نیویورک تایمز” ، این مقاله با تیتر و موضوع ” Cell Refuseniks” – افرادی که استفاده از تلفن همراه را رد می کنند – چاپ و منتشر شده است.
دردنیای پیشرفته امروزی که صنعت ارتباطات و موضوع استفاده از امکانات پیشرفته آن مد نظر اکثر کارشناسان قراردارد و هدف آن تسریع در برقراری سریعتر، آسانتر و ارزانتر ارتباط است و تلفن همراه دیگر نه تنها  وسیله ای لوکس به شمار نمی آید بلکه ابزاری ضروری در زندگی امروزی است ، بعضی ها استفاده  از این پدیده برقراری ارتباط را رد می کنند.
امروزه ما می خواهیم هنگام راه رفتن با دوستانمان صحبت کنیم ، پیام های SMS یا رایانامه ( ایمیل) برایشان ارسال کنیم یا فایل های توییتر یا فیس بوک را تا جایی که امکان دارد رد بدل کنیم و تلفن همراه تمامی این امکانات را فراهم کرده است و در حقیقت مردم بد ون همراه داشتن گوشی تلفن همراه منازلشان را ترک نمی کنند ، با اینحال عده ای با این تفکر وسلیقه ما موافق نیستند.
تهیه کننده مقاله یا گزارش یاد شده می افزاید ،  مجبورهستم بپذیرم که درگذشته خیلی خیلی دور از جمله چنین افرادی بودم . من تلفن همراه را بعنوان یک دشمن محسوب می کردم ، وسیله ای که امکان یافتن رد پای کسی را برای دستگیر کردن فراهم می کند که بطور حتم من چنین چیزی را مایل نبودم.
اما درحال حاضر نمی توانم نداشتن تلفن همراه را تصور کنم.
شما چطور؟ ایا تاحال این فکر به ذهن شما رسیده که دیگرازتلفن همراه استفاده نکنید ؟
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا