فراخوان عضویت در بانک اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات

به گزارش سازمان خبری موبنا شورایعالی اطلاع‌رسانی در نظر دارد با هدف گردآوری داده‌های لازم برای توسعه منابع انسانی و توانمندسازی بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، بانک اطلاعات شرکت‌ها و متخصصان این حوزه را تهیه کند.براین اساس روابط عمومی شورایعالی اطلاع رسانی اعلام کرد : عضویت در این بانک‌های اطلاعاتی کاملا رایگان بوده و …

به گزارش سازمان خبری موبنا شورایعالی اطلاع‌رسانی در نظر دارد با هدف گردآوری داده‌های لازم برای توسعه منابع انسانی و توانمندسازی بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، بانک اطلاعات شرکت‌ها و متخصصان این حوزه را تهیه کند.
براین اساس روابط عمومی شورایعالی اطلاع رسانی اعلام کرد : عضویت در این بانک‌های اطلاعاتی کاملا رایگان بوده و شرکت‌ها و متخصصان عضو، علاوه بر معرفی توانمندی‌های خود، می‌توانند از مزایایی که اکنون در حال تکمیل است، مانند  استفاده از بانک مقالات علمی و پژوهشی، دسترسی به پروژه‌های موجود در سایت دبیرخانه ، ویرایش و بهنگام سازی اطلاعات عمومی، سوابق حرفه‌ای و پژوهشی بهره‌مند شوند.
در بانک اطلاعات شرکت‌ها اطلاعاتی مانند نام کامل و اختصاری شرکت، آرم شرکت، زمینه‌های فعالیت شرکت، فهرست محصولات و فهرست خدمات شرکت، آدرس و کروکی شرکت، عضویت در انجمن‌ها و نهادها، جوایز و گواهی‌نامه‌ها، تلفن و نمابر، رایانامه (ایمیل) و وب‌سایت گردآوری می‌شود.
اطلاعات این بانک‌های اطلاعاتی در مرحله اول به صورت تلفنی، و در مرحله بعد از طریق رمز عبوری که در اختیار شرکت‌ها قرار داده می‌‌شود، به صورت برخط اصلاح و تکمیل و بروزرسانی می‌شود.
لذا شرکت‌های فعال در حوزه فاوا که تاکنون با آن‌ها ارتباطی برقرار نشده، می‌توانند با مراجعه به بخش بانک اطلاعات متخصصان و شرکت‌های فاوا در سایت دبیرخانه شورای‌عالی اطلاع‌رسانی نسبت به عضویت در این بانک اطلاعاتی اقدام کنند.
بانک اطلاعات متخصصان شامل اطلاعاتی چون زمینه‌های تخصصی مرتبط با فاوا، سوابق مدیریت سازمانی، سوابق مدیریت پروژه‌های فاوا، سوابق تحصیلی و تدریس، سوابق عضویت در هیات علمی، مقالات و کتب تالیفی و ترجمه‌ها، جوایز و تقدیر‌نامه‌ها، رایانامه (ایمیل) و وب‌سایت است.
متخصصان مدنظر این پروژه، ایرانیانی هستند که در دو سطح مدیریتی و فنی فاوا در سطح ملی یا بنگاهی دارای تحصیلات (اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان دکترا و فارغ‌التحصیلان مدرک دکترا) یا سابقه فعالیت مفید (حداقل پنج سال) باشند.
روزنامه‌نگاران و خبرنگاران نیز با داشتن ۵ سال سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با ثبت‌نام، در این بانک عضو شوند.
دبیرخانه شورای‌عالی اطلاع‌رسانی متعهد به محافظت از اطلاعاتی است که از نظر شرکت‌ها و یا متخصصان محرمانه تشخیص داده شوند.
تمامی اطلاعات مربوط به پروژه برنامه جامع فناوری اطلاعات ایران (تکفای ۲) پس از ثبت‌نام در این بانک برای اعضا قابل دسترسی خواهد بود.
علاقه‌مندان به عضویت در این بانک‌های اطلاعاتی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه شورای‌عالی اطلاع‌رسانی به نشانی WWW.SCICT.IR مراجعه کنند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا