استقبال از ویندوز هفت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به نظر می رسد مایکروسافت با عرضه ویندوز هفت آخرین تلاش خود برای احیای اعتبار سیستم عامل ویندوز و جبران شکست ویندوز ویستا را به انجام رساند.بر اساس این گزارش سیستم عامل ویندوز ظاهرا از سوی منتقدان، کارشناسان و کاربران با استقبال همراه شده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، به نظر می رسد مایکروسافت با عرضه ویندوز هفت آخرین تلاش خود برای احیای اعتبار سیستم عامل ویندوز و جبران شکست ویندوز ویستا را به انجام رساند.
بر اساس این گزارش سیستم عامل ویندوز ظاهرا از سوی منتقدان، کارشناسان و کاربران با استقبال همراه شده است زیرا این سیستم عامل جدید نسبت به نسخه های پیشین و ویندوز ویستا پیشرفته قابل توجهی داشته است.
گفته می شود مایکروسافت برای بازاریابی و تبلیغات این سیستم عامل جدید خود به روش های تازه ای پرداخته که از آن جمله برگزاری مهمانی و ارایه ویندوز ۷ به شرکت کنندگان به شکل رایگان است.
این شرکت همچنین به تازگی اولین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای خود را در ایالت آریزونا تاسیس کرده که لپ تاپ، نت بوک و کامپیوترهای رومیزی مجهز به سیستم عامل ویندوز، مدیا پلیر زون، کنسول بازی Xbox 360 و تلفن های همراه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز موبایل را به فروش می رساند.
به اعتقاد کارشناسان، وجود یک فروشگاه متمرکز، فروش محصولات متنوع مایکروسافت از جمله سیستم عامل ویندوز ۷ را افزایش می دهد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا