Viewsonic دو لپ تاپ جدید به بازار معرفی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” توییک تاون” ، ویوسونیک این لپ تاپ ها را پس از عرضه لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی شرکت اپل به بازار معرفی کرد.لپ تاپ های جدید شرکت Viewsonic با  سیستم عامل جدید ویندوز نسخه ۷ کار می کنند .لپ تاپ  ViewBook Pro با …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” توییک تاون” ، ویوسونیک این لپ تاپ ها را پس از عرضه لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی شرکت اپل به بازار معرفی کرد.
لپ تاپ های جدید شرکت Viewsonic با  سیستم عامل جدید ویندوز نسخه ۷ کار می کنند .
لپ تاپ  ViewBook Pro با شاسی آلومینیومی دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی ، تراشه پردازشگر کم مصرف Core 2 Duo ، گرداننده نوری (optical drive) با قابلیت تعویض جالب ، باتری ثانویه ، ظرفیت باتری مناسب برای کار تا ۱۲ ساعت با استفاده از هردوباتری و ۸ ساعت کار با استفاده از یک باتری است.
لپ تاپ مدل ViewBooks در سه مدل ۱۲۰ / ۱۳۰ و ۱۴۰  عرضه می شود که هریک به ترتیب  دارای صفحه نمایش های ۱۲ / ۱۳.۳ و ۱۴ اینچی هستند.
لپ تاپ های یاد شده دارای تراشه  پردازشگر Celeron یا Core 2 Duo ، حافظه RAM با ظرفیت ۲ گیگابایت ، درایوسخت با ظرفیت های ۲۵۰  و ۳۲۰ گیگابایتی و سیستم عامل ویندوز نسخه – ۷ هستند.
لپ تاپ های  ViewBooks با قیمت زیر یک هزار دلار و لپ تاپ ViewBook Pro با قیمت بین ۹۹۹  و ۱۰۹۹ دلار دربازار عرضه خواهند شد.
زمان دقیق عرضه این لپ تاپ ها به بازار اعلام نشده است .
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا