واردات رسمی گوشی های سونی اریکسون کاهش یافت

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به دلیل گستردگی قاچاق برند  سونی اریکسون در بازار واردات این برند توسط این شرکت کاهش یافته است.وی افزود: با توجه به شرایط فعلی شرکت پارس کامتل بیشترین واردات خود را در زمینه گوشی های ال چی قرار داده است و تنها …

“حسین پاینده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: به دلیل گستردگی قاچاق برند  سونی اریکسون در بازار واردات این برند توسط این شرکت کاهش یافته است.
وی افزود: با توجه به شرایط فعلی شرکت پارس کامتل بیشترین واردات خود را در زمینه گوشی های ال چی قرار داده است و تنها گوشی های ارزان قیمت سونی اریکسون را روانه بازار تلفن همراه می کند.
وی با اشاره به وضعیت فروش گوشی های گارانتی دار در سطح کشور گفت: هم اکنون فضایی برای فروش گوشی های گارانتی دار در فروشگاه های تلفن همراه وجود ندارد و به دلیل اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار و بدون گارانتی مردم تمایلی به خرید گوشی های گارانتی دار ندارد.
پاینده ادامه داد: هم اکنون قاچاقی چشمگیری از گوشی های ال جی در بازار صورت نمی گیرد و به همین دلیل  این شرکت فعالیت خود را در زمینه توزیع این گوشی ها قرار داده است.
به گزارش موبنا، شرکت پارس کامتل که تا چندی پیش گوشی های سونی اریکسون، موتورولا، اچ تی سی و ال جی را در بازار عرضه می کرد هم اکنون به دلیل گستردگی گوشی های قاچاق تنها به عرضه گوشی های ارزان قیمت می پردازد.
این  در حالی است که مدیرعامل شرکت پا رس کامتل چندی پیش از ضرر ۵/۱ میلیارد تومانی این شرکت طی سال جاری در بازار تلفن  همراه خبر داده بود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا