Gateway دو لپ تاپ جدید معرفی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  لپ تاپ ها جدید (Gateway EC Series Notebooks) در دو اندازه ۱۵.۶ و ۱۱.۶ اینچی طراحی و ساخته شده اند.لپ تاپ های ۱۵.۶ اینچی در دو مدل EC58 و EC54 به بازار عرضه می شوند  که  وزن هریک از آنها ۲.۴ کیلوگرم و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  لپ تاپ ها جدید (Gateway EC Series Notebooks) در دو اندازه ۱۵.۶ و ۱۱.۶ اینچی طراحی و ساخته شده اند.
لپ تاپ های ۱۵.۶ اینچی در دو مدل EC58 و EC54 به بازار عرضه می شوند  که  وزن هریک از آنها ۲.۴ کیلوگرم و صخامت هرکدام یک اینچ است.
بدنه یا قاب این لپ تاپ های از جنس آلومینیوم بوده و در رنگ های نقره ای و آبی عرضه می شوند.
لپ تاپ های EC58 و EC54 دارای پردازشگرهای دوهسته ای اینتل Core 2 Duo or Pentium Dual-Core ، حافظه DDR3 با ظرفیت ۴ گیگابایت با قابلیت افزایش تا ۸ گیگابایت ، دوربین اینترنتی ( وب کم) درایو سخت با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت ، دی وی دی درایو ۸X و نسبت نمایش تصویر ۱۶ به ۹ است.
قیمت فروش این لپ تاپ ها ۶۴۹.۹۹ دلار اعلام شده است.
لپ تاپ مدل EC14 دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی HD LED است که با وزن ۱.۷۱۹ گیلوگرم طراحی وساخته شده و در رنگ های قرمز و مشکی به بازار عرضه می شود.
لپ تاپ یاد شده دارای تراشه پردازشگر Intel Celeron Dual Core و Celeron Single Core ، درایوسخت با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت ، حافظه با ظرفیت ۴ گیگابایت با قابلیت افزایش ظرفیت تا ۸ گیگابایت ، دوربین اینترنتی ( وب کم) و کارت خوان multi-in-1 است.
قیمت فروش این لپ تاپ ۵۴۹.۹۹ دلار اعلام شده است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا