فروش نرم افزار و کامپیوتر در کانادا ۱۰ درصد کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از زددینت، دولت کانادا گزارش داد که در طول سه ماهه سوم سال ۲۰۰۹ به دلایل بحران اقتصادی بخش فروش رایانه و نرم افزار با کاهش ۱۰.۹ درصدی روبه رو شد.در حالی که بسیاری از کشورها با وجود بحران اقتصادی در وضعیت بدتری به سر می برند …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از زددینت، دولت کانادا گزارش داد که در طول سه ماهه سوم سال ۲۰۰۹ به دلایل بحران اقتصادی بخش فروش رایانه و نرم افزار با کاهش ۱۰.۹ درصدی روبه رو شد.
در حالی که بسیاری از کشورها با وجود بحران اقتصادی در وضعیت بدتری به سر می برند اما پیش بینی می شود وضعیت اقتصادی در کانادا پس از آمریکا بهبود یابد.
بر اساس این گزارش گوگل در بازار کانادا در حال رشد است اما این وضعیت در بازار آمریکا با توجه به بیانیه مالی آمریکا اتفاق نیفتاد. گوگل همچنین میزان درآمد خود در بازار انگلیس را اعلام کرد که ۱۳ درصد کل درآمدش را تشکیل می دهد.
کمیسیون مخابراتی و ارتباط از راه دور و رادیوی کانادا به تازگی اعلام کرده در حال ارایه سرویس هایی است که روستاییان نیز امکان دسترسی به پهنای باند را داشته باشند.
بسیاری از شرکت های کانادایی با توجه به اینکه در بخش نرم افزار و رایانه کاربران جدیدی جذب نکرده اند در صددند بیشتر درآمد خود را از بخش بی سیم حاصل کنند.
بر این اساس بسیاری از اپراتورها هم اکنون در حال ارایه پهنای باند ۳ & 4G با دسترسی به سرویس وایمکس و نیز سرویس های کابل و DSL در فضاهای روستایی هستند اما بسیاری از این برنامه ها تا سال ۲۰۱۰ کامل نخواهد شد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا