توافق اپراتور اول و دوم در زمینه اینترکانکشن

صابرفیضی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: در شرایط فعلی حل این مسئله بین دو اپراتوردر مراحل نهایی قرار دارد و به توافقاتی دست یافته ایم.وی گفت: براساس توافقات حاصل شده مخابرات بخشی ازبدهی خود رابه اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل-ام تی ان پرداخت کرده است.فیضی درباره پرداخت مابقی بدهی مخابرات به اپراتور دوم …

صابرفیضی درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: در شرایط فعلی حل این مسئله بین دو اپراتوردر مراحل نهایی قرار دارد و به توافقاتی دست یافته ایم.
وی گفت: براساس توافقات حاصل شده مخابرات بخشی ازبدهی خود رابه اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل-ام تی ان پرداخت کرده است.
فیضی درباره پرداخت مابقی بدهی مخابرات به اپراتور دوم گفت: براساس مصوبه مربوطه دراین زمینه مابقی بدهی مخابرات به صورت یکجا و توافقی پرداخت می شود.
براساس پروانه صادره برای اپراتور دوم ۹ ماه پس از آغاز به کار این اپراتور، باید تفاهمی‌میان مخابرات و اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل-ام تی ان برسر تعرفه اتصال متقابل ایجاد می‌شد که به ازای هر دقیقه تماس ازمشترک تلفن ثابت به اپراتور دوم ۸۰‌ ریال هزینه بهاین اپراتور و حدود ۳۵۰ریال به مخابرات و بالعکس تعلق گیرد.
در همین حال به ازای هر دقیقه تماس مشترک از همراه اول به اپراتور دوم  و بالعکس به صورت برابر ۳۵۰ریال برای دو اپراتور محاسبه شود که توافق درباره این موضوع در مراحل نهایی قرار دارد.
بحث اینترکانکشن از موضوعاتی است که در دستور کار کارگروه تحقیق و تفحص مجلس قرار دارد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا