گوشی اچ تی سی مدل Tilt 2 وارد بازار شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” ای تی اند تی” ، در این گوشی بجای  سیستم عامل اندروید گوگل  از سیستم عامل Windows Mobile 6.5  استفاده شده است وسرویس دهی آن نیز  توسط شرکت اپراتوری آمریکایی ” ای تی اند تی” ( AT&T ) انجام می شود.گوشی تلفن همراه HTC Tilt …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” ای تی اند تی” ، در این گوشی بجای  سیستم عامل اندروید گوگل  از سیستم عامل Windows Mobile 6.5  استفاده شده است وسرویس دهی آن نیز  توسط شرکت اپراتوری آمریکایی ” ای تی اند تی” ( AT&T ) انجام می شود.
گوشی تلفن همراه HTC Tilt 2 دارای قابلیت ها وسیستم های گوناگون از جمله صفحه نمایش لمسی WVGA ، صفحه کلیدکاملا کشویی مدل QWERTY ، دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی است.
البته کاربران می توانند از بین این گوشی که دارای سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ است و گوشی HTC HD2 که قراراست بزودی وارد بازار شود ، یکی را انتخاب کنند.
قیمت فروش این گوشی – که اندکی گرانتر از گوشی موتورولا مدل CLIQ است – با قرارداد دوساله با شرکت ای تی اند تی ،  349.99 دلار اعلام شده است.
شرکت HTC “اچ تی سی ” (High Tech Computer ) درسال ۱۹۹۷ در تایوان تاسیس شد واکنون با چهارهزار و ۹۳۰کارمند  در زمینه صنعت ارتباط از راه دور (Telecommunications ) فعالیت دارد .
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا