طرح های ویژه همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش موبنا به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پي استقبال مشتركين همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال هاي گذشته، اين طرح در ماه مبارك رمضان امسال نيز اجرا مي شود. بر اساس اين طرح، در طول ماه مبارك رمضان امسال، مشتركين با ثبت نام رايگان مي توانند در …

به گزارش موبنا به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پي استقبال مشتركين همراه اول از طرح ۵۵+۵ در سال هاي گذشته، اين طرح در ماه مبارك رمضان امسال نيز اجرا مي شود.
بر اساس اين طرح، در طول ماه مبارك رمضان امسال، مشتركين با ثبت نام رايگان مي توانند در تمامي ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبكه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقيقه مكالمه، دقايق بعدي را تا سقف ۵۵ دقيقه در همان مكالمه، رايگان صحبت كنند. تماس پس از ۶۰ دقيقه قطع شده و يا به نرخ مكالمه جاري با تكرار شرايط طرح باز خواهد گشت.
زمان اجراي اين طرح، ۲۸ خرداد تا ۲۶ تیر سالجاري بوده و كليه مشتركين فعال دائمي و اعتباري مي توانند از مزاياي آن استفاده كنند.
همراه اولي ها مي توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۵۱*۱۱۱* در این طرح ثبت نام كنند.
همچنین همراه اول در ماه مبارک رمضان، جشنواره عکس سفره ایرانی را با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب و رسوم ایرانی برگزار می کند.
مشتركين همراه اول مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط و ويژگي هاي اين دو طرح، به پرتال اين اپراتور به نشانيwww.mci.ir مراجعه كنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا