ال جی ۳۰ میلیون KP100 فروخت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی KP100 اولین بار در بازار هند و آمریکای لاتین در ماه ژانویه سال ۲۰۰۸ و سپس در سراسر دنیا عرضه شد.محبوبیت این گوشی هر ماه بیشتر شد به طوری که ال جی گوشی های بعدی از این سری را نیز همچون KP105, KP106, …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، گوشی KP100 اولین بار در بازار هند و آمریکای لاتین در ماه ژانویه سال ۲۰۰۸ و سپس در سراسر دنیا عرضه شد.
محبوبیت این گوشی هر ماه بیشتر شد به طوری که ال جی گوشی های بعدی از این سری را نیز همچون KP105, KP106, KP107 و KP108 با اتصالات گوناگون، طراحی و رنگ های مختلف روانه بازار کرد.
گوشی KP100 ال جی در سه طرح مختلف و ۵ رنگ به بازار تلفن همراه عرضه شد.
ال جی این گوشی را در دو نسخه GSM و CDMA به بازار عرضه کرد که ۲۰ میلیون از نسخه GSM و ۱۰ میلیون دستگاه از نسخه CDMA در بازار به فروش رساند.
این گوشی با قیمت پایین و ضخامت تنها ۶/۱۲ میلیمتر و صفحه نمایش کوچک با رادیو FM روانه بازار تلفن همراه شد.
البته نباید فروش ۲۰۰ میلیونی گوشی ۱۱۰۰ نوکیا یا فروش ۱۰۰ میلیونی از سری گوشی های RAZR موتورولا و ۱۲۰ میلیون از دستگاه کنسول بازی PlayStation 2 را از یاد برد.
ال جی در فروش گوشی های شکلات هم موفقیت خوبی را از آن خود کرد. این شرکت توانست ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی در سراسر دنیا به فروش برساند.
دهد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا