اگر اشکالی در فروش سهام مخابرات باشد، بیان می‌کنیم

به گزارش سازمان خبری موبنا، حجته ‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست خبری خود درباره واگذاری سهام مخابرات ایران اظهارداشت: برای فروش سهام تا ۳۰ روز مهلت وجود دارد که کنسرسیوم خریدار مبلغ قسط اول را پرداخت کند. این یک فرصت است تا معامله لازم نشده، اگر اشکالی باشد، در این فاصله بیان می‌کنیم.وی در …

به گزارش سازمان خبری موبنا، حجته ‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در نشست خبری خود درباره واگذاری سهام مخابرات ایران اظهارداشت: برای فروش سهام تا ۳۰ روز مهلت وجود دارد که کنسرسیوم خریدار مبلغ قسط اول را پرداخت کند. این یک فرصت است تا معامله لازم نشده، اگر اشکالی باشد، در این فاصله بیان می‌کنیم.
وی در پاسخ به پرسشی درباره کل سرمایه بانک‌ها و میزان معوقات بانکی گفت: بانک‌ها با سرمایه‌ی اسمی و رسمی خود عمل نمی‌کنند، با سپرده‌ها عمل می‌کنند. سپرده‌های مردم بیشتر از این است. بحث معوقه جدی است.
پورمحمدی افزود: سازمان به بانک‌ها در این جهت کمک می‌کند ولی باید در بانک‌ها اراده‌ای جدی برای اخذ معوقات به وجود بیاید. دولت نیز باید بدهی خود را به بانک‌ها بدهد و هم‌چنین تحمیل‌هایی از جهت احکام تکلیفی که منجر به معوقات می‌شود نداشته باشد. بحث معوقات به اصطلاح بسته‌ی مفصلی است.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا