بازی های وبی برای کارمندان تایوانی ممنوع شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت تایوان روز پنجشنبه اعلام کرد که بازی های آنلاین را برای کارمندان دولت ممنوع کرده است.این اقدام دولت تایوان بر اساس گزارش های پی در پی از کارمندان غیر نظامی که در ساعات کار اداره اقدام به بازی در وب سایت اجتماعی فیس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت تایوان روز پنجشنبه اعلام کرد که بازی های آنلاین را برای کارمندان دولت ممنوع کرده است.
این اقدام دولت تایوان بر اساس گزارش های پی در پی از کارمندان غیر نظامی که در ساعات کار اداره اقدام به بازی در وب سایت اجتماعی فیس بوک می کنند صورت گرفته است.
Central Personnel Administration (تشکیلات پرسنلی تایوان) اعلام کرد کارمندان غیر نظامی اجازه ندارند از اینترنت برای موارد غیر کاری در طول ساعات کار استفاده کنند.
بر اساس گزارش تشکیلات پرسنلی تایوان، کارمندان غیر نظامی باید سخت کار کنند و سرپرستان در همه بخش ها باید به دقت تمامی رفتارها و عملکرد کارمندان را مانیتور کنند.کاربران اینترنت در تایوان در یک پروفایل آنلاینی به نام Happy Farm در فیس بوک شرکت می کنند که از میان ۳.۷ میلیون عضو این پروفایل، ۸۰ درصد آنها تایوانی هستند.در این کشور ارگان های دولتی اغلب دسترسی به وب سایت اجتماعی فیس بوک را منع یا محدود کرده اند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا