پاسخگویی بیش از ۸۳۰ هزار تماس مردمی در (۱۹۰)‌ تهران انجام شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مخابرات استان تهران، آیت بذرافشان رییس اداره تحقیقات، مطالعات اجتماعی و ارتباط مردمی دفتر روابط عمومی گفت:‌ ازابتدای سال جاری تاکنون ۶۶۰ هزار و ۱۰۹ تماس مردمی بصورت مکانیزه ۱۷۰ هزار و ۴۴ مورد تماس نیز توسط کارشناسان پاسخگو،‌ ۶ هزار و ۶۴۱ مورد …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی مخابرات استان تهران، آیت بذرافشان رییس اداره تحقیقات، مطالعات اجتماعی و ارتباط مردمی دفتر روابط عمومی گفت:‌ ازابتدای سال جاری تاکنون ۶۶۰ هزار و ۱۰۹ تماس مردمی بصورت مکانیزه ۱۷۰ هزار و ۴۴ مورد تماس نیز توسط کارشناسان پاسخگو،‌ ۶ هزار و ۶۴۱ مورد پیگیری نیز در این واحد انجام شده است.
وی افزود:‌ بیشترین میزان پاسخگویی را مربوط به اختلال و برگردان‌ها،‌ با ۵۵ هزار و ۸۹۲ مورد تماس و پس از آن پاسخگویی به (۱۸۱۸)‌ با ۲۴ هزار و ۱۵۵ مورد تماس،  شبکه هوشمند با ۲۲ هزار و ۷۱۴ مورد تماس،‌ خدمات الکترونیک با ۱۵ هزار و ۳۰۰ مورد تماس در رتبه‌های بعدی بیشترین پاسخگویی در شش ماهه گذشته بوده‌‌اند.
بذرافشان تصریح کرد:‌ با ارائه سرویس‌های جدید مخابراتی پاسخگویی‌ها تخصصی‌تر و کیفیت پاسخگویی نیز باتوجه به مدت زمان پاسخگویی که از ۴۴ ثانیه به ۵۷ ثانیه در هر پاسخگویی رسیده بهتر شده است.
وی اظهار داشت از نظر تماس‌های مردمی به واحد ۱۹۰ مخابرات منطقه ۳ بیشترین مشکلات مردمی و منطقه ۶ کمترین مشکلات مردمی را در شش ماهه گذشته داشته‌اند.
وی گفت:‌ مراکز شهید قدوسی و شهید محلاتی از منطقه ۲،‌ شهید اشرفی اصفهانی از منطقه ۳،‌ پیام نور و شهید توکلی از منطقه ۴،‌ مراکز نواب و شهید قندی از منطقه ۵،‌ مراکز شهید محسنیان و ابوذر از منطقه ۶،‌ مراکز شهید حکمت شعار و شهید آیت از منطقه ۷ و شهید نصرالهی و شیخ فضل ا… از منطقه ۸ در شش ماهه گذشته یا شکایتی نداشته و یا کمترین میزان شکایت مردمی را داشته‌اند.
وی به پاسخگویی‌های انجام شده در واحد ارتباط مدرمی ۱۹۰ کرج اشاره کرده و افزود:‌ این واحد در شش ماهه اول امسال ۱۷۶ هزار و ۳۶۴ مورد تماس مردمی را پاسخگویی کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۸۷)‌ که ۱۳۳ هزار و ۴۵۴ مورد تماس بوده،‌ ۳۴ درصد رشد پاسخگویی را نشان می‌دهد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا