ووداکام سرویس ره گیری کامیون راه اندازی کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” سلولارنیوز” ،  ووداکام  این سرویس را با همکاری و مشارکت Tracker و Sierra Wireless ارایه می کند.با راه اندازی سرویس یاد شده ، کاربران می توانند تمام کامیونها را از طریق شبکه سیرا وایرلس ره گیری کرده و از محل وچگونی ترددشان در جاده ها با …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” سلولارنیوز” ،  ووداکام  این سرویس را با همکاری و مشارکت Tracker و Sierra Wireless ارایه می کند.
با راه اندازی سرویس یاد شده ، کاربران می توانند تمام کامیونها را از طریق شبکه سیرا وایرلس ره گیری کرده و از محل وچگونی ترددشان در جاده ها با خبر شوند.
این سرویس با استفاده از فن آوری inSIM که توسط Wavecom  – از شرکت های زیر مجموعه سیرا وایرلس – عرضه شده ، راه اندازی شده است.
استفاده از فن آوری inSIM شرکت سیرا وایرلس موجب کاهش استفاده از سیم کارت های پلاستیکی سنتی می شود و به همین دلیل امکان ایجاد اختلال درکار سیم کارت ها برای طرف سوم بسیار مشکل خواهد شد.
ووداکام همکاری با شرکت سیراوایرلس را دراین زمینه سرآغازی برای همکاری دو شرکت برای انجام طرح های گوناگون در زمینه machine-to-machine و دورسنجی ( سنجش از راه دور) در ماههای آینده و معرفی و ارایه سرویس های جدید به کاربران ، اعلام کرد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا