معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی KE990 Viewty ال جی با قیمت ۲۰۵ هزار تومان نیز در لیست گوشی های پرفروش این برند جای گرفته است.صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایت ، دوربین عکاسی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشتر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی KE990 Viewty ال جی با قیمت ۲۰۵ هزار تومان نیز در لیست گوشی های پرفروش این برند جای گرفته است.
صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایت ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و باتری Li-Ion با توان ۱۰۰۰ میلی آمپر از ویژگی های اصلی گوشی KE990 Viewty ال جی به شمار می آید.
دو مدل گوشی KF350 و KF510 این برند که با قیمت ۱۷۰ و ۱۶۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود توانسته مورد تقاضای اکثر مشتریان قرار گیرد.
گوشی KF350 ال جی دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپکسلی، صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD  TransFlash است و صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD  TransFlash از ویژگی های گوشی KF510 به شمار می آید.
گوشی های KP500  ،KT610  و KC550 نیز با قیمت فروش ۱۸۵ ، ۱۹۰ و ۱۷۰ هزار تومان توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/۲۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا