سایت یوتیوب روزانه یک میلیارد بیننده دارد

موبنا –یکی از موسسان سایت اینترنتی “‌یوتیوب” (‌ YouTube) روز جمعه اعلام کرد این سایت  روزانه افزون بر یک میلیارد بیننده دارد.به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه ،  ” چاد هارلی” رییس اجرایی یوتیوب این خبر را درسومین سالگرد خرید این سایت توسط گوگل ، اعلام کرد.یوتیوب سایت شناخته شده …

موبنا –یکی از موسسان سایت اینترنتی “‌یوتیوب” (‌ YouTube) روز جمعه اعلام کرد این سایت  روزانه افزون بر یک میلیارد بیننده دارد.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه ،  ” چاد هارلی” رییس اجرایی یوتیوب این خبر را درسومین سالگرد خرید این سایت توسط گوگل ، اعلام کرد.
یوتیوب سایت شناخته شده برای کاربران اینترنت است وکاربران از این سایت می توانند تصاویر ویدویی را بااستفاده از دوربین ویدویی ، رایانه و اتصال به اینترنت  از طریق اشتراک گذاری مخابره و منتشر کنند.گوگل این سایت را به مبلغ ۱.۶۵ میلیارد دلار خریده است.
هارلی درباره راه اندازی این سایت گفت :‌ ما در نظر داشتیم مکانی (‌مجازی)‌ را ایجاد کنیم تا هرکس با استفاده از یک دوربین ویدیویی  ،‌یک رایانه و یک اتصال اینترنتی بتواند تصویری از زندگی ،‌ هنر و صدایی را در دنیا منتشر کند.
سه سال بعد از مالکیت این سایت ،  پلتفرم  و تجارت ما به رشد و شکوفایی ادامه می دهد.یوتیوب به منظور معامله و همکاری ،‌با استودیوهای فیلم  و دیگر فعالان این زمینه برای جذب و ارایه آگهی های تبلیغاتی گفت و گو کرده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا