تلفن همراه به کمک بیماران قلبی و دیابتی می شتابد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، این سیستم که توسط شبکه های بی سیم شرکت AT&T ارایه شده با استفاده از تلفن همراه و بطری داروی بیماران به کاربران هنگام خوردن داروهایشان را متذکر می شود.این سیستم که Vitality نامیده می شود برای حل یکی از بزرگ ترین مشکلات در زمینه …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، این سیستم که توسط شبکه های بی سیم شرکت AT&T ارایه شده با استفاده از تلفن همراه و بطری داروی بیماران به کاربران هنگام خوردن داروهایشان را متذکر می شود.
این سیستم که Vitality نامیده می شود برای حل یکی از بزرگ ترین مشکلات در زمینه پزشکی کمک می کند و برای افرادی که با سیستم استفاده و خوردن داروها بر اساس نسخه پزشک سازگار نیستند مناسب است.
موسسه بهداشت انگلیس، هر سال ۲۹۰ میلیارد دلار هزینه اضافی صرف بخش پزشکی و دارویی می شود. نرخ مرگ و میر بیمارانی مبتلا به دیابت و بیماری های قلبی که به موقع به مصرف داروهایشان نمی پردازند دو برابر شده است.
سیستم Vitality به عنوان یک دستگاه فرکانسی عمل می کند و هنگامی که درب بطری دارو باز می شود سیگنالی به این دستگاه ارسال می شود که به این ترتیب نشان می دهد دارو در حال مصرف شدن است.
اگر درب بطری در زمان معین باز نشود درب پوش بطری و دستگاه Vitality شروع به چشمک زدن می کند که بیمار به این ترتیب متوجه می شود.
اگر بیمار متوجه نشود و دارو را استفاده نکند درب بطری و دستگاه Vitality شروع به زنگ زدن می کند و اگر درب بتری باز هم باز نشود سیستم Vitality  به شکل خودکار پیامکی به تلفن همراه بیمار ارسال کند و به وی زمان خوردن دارو را یادآوری کند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا