موتورولا با گوگل همکاری می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، موتورولا که چندی پیش توانست در بازار تلفن همراه خودی نشان دهد اما با ورود گوشی های ویندوز موبایلی بخش زیادی از سهم خود را از دست داد و به چالش کشیده شد.به این ترتیب موتورولا در صدد است با تمرکز بر روی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، موتورولا که چندی پیش توانست در بازار تلفن همراه خودی نشان دهد اما با ورود گوشی های ویندوز موبایلی بخش زیادی از سهم خود را از دست داد و به چالش کشیده شد.
به این ترتیب موتورولا در صدد است با تمرکز بر روی استفاده از پلتفورم منبع باز اندرویید دوباره سهم از دست رفته اش را احیا کند.
در طول برگزاری انجمن سالانه طراحان که روز سه شنبه برگزار شد موتورولا تمایل خود مبنی بر همکاری نزدیک با این غول جستجوی اینترنت تاکیده کرده است.
التبه برای بسیاری از سردمداران این عرضه انتخاب موتورولا از این سیستم عامل جای سوال دارد اما دلیل اصلی برای انتخاب اندرویید ممکن است کدباز بودن این سیستم عامل و نیز عرضه رایگان آن باشد.
موتورولا معتقد است که می تواند از این نرم افزار به خوبی بهره ببرد و در محصولاتش به شکل بسیار عالی و کاربردی از آن استفاده کند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا