بازار تلفن همراه تنها دو هفته رونق داشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به گفته فعالان بازار، با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میان تقاضا برای خرید اننواع گوش یهای تلفن همراه به طور چشمگیری بالا رفت اما بعد از گذشت چند روز بازهم این بازار پرهیاهو به دلیل کاهش مراجعه کنندگان بی رونق شد.به گفته فعالان بازار، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به گفته فعالان بازار، با آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میان تقاضا برای خرید اننواع گوش یهای تلفن همراه به طور چشمگیری بالا رفت اما بعد از گذشت چند روز بازهم این بازار پرهیاهو به دلیل کاهش مراجعه کنندگان بی رونق شد.
به گفته فعالان بازار، کاهش قدرت خرید عموم مردم از جمله دلایل اصلی است که باعث بی رونق شدن این بازار شده است.
گوشی های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومانی  مورد تقاضا اکثر مشتریان قرار دارد و سایر گوشی ها با قیمت بالای ۲۰۰ هزار تومان به صورت محدود مورد خریدوفروش قرار می گیرد.
از اواخر سال گذشته تا قبل از شروع فصل پاییز بازار تلفن همراه به دلیل مسائلی همچون رکود جهانی اقتصاد، کاهش قدرت خرید مردم  و کاهش تقاضا روزهای سردو آرامی را سپری کرد که هم اکنون نیز بعد از گذشت دو هفته بازهم بی رونق شد.
سه اپراتور ملی همراه اول ، تالیا و اپراتورهای خارجی ایرانسل – MTN تا کنون در مجموع حدود ۴۷ میلیون سیمکارت واگذار کرده اند که واگذاری و نیز تداوم عرضه سیمکارت در کشور توسط اپراتورها موجب تحریک تقاضا در بازار گوشی تلفن همراه شده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا