مبلغی به عنوان علی الحساب اینترکانکشن به اپراتور دوم پرداخت شد

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مذاکرات برای تعیین تعرفه و چگونگی محاسبه نرخ اتصال متقابل شرکت مخابرات ایران و اپراتور ام تی ان – ایرانسل در جریان است و تا زمان نهایی شدن آن مبلغی به عنوان علی الحساب به این اپراتور پرداخت شده است.وی گفت: محاسبه مبلغ …

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مذاکرات برای تعیین تعرفه و چگونگی محاسبه نرخ اتصال متقابل شرکت مخابرات ایران و اپراتور ام تی ان – ایرانسل در جریان است و تا زمان نهایی شدن آن مبلغی به عنوان علی الحساب به این اپراتور پرداخت شده است.
وی گفت: محاسبه مبلغ اینترکانکشن طبق میزان تماس هایی که مشترکان با اپراتور طرف مقابل می گیرند محاسبه می شود و از انجایی که تعداد مشترکان شرکت مخابرات ایران نسبت به تعداد مشترکان ام تی ان ایرانسل بیشتر است ، مخابرات درصدی را به عنوان علی الحساب سال ۸۷ به این اپراتور پرداخت کرده تا تعرفه نهایی تصویب شود.
زارعیان افزود: به دلیل مشخص نشدن این تعرفه ، مخابرات مبلغی را نیز به عنوان علی الحساب سال ۸۶ به اپراتور دوم پرداخت کرده است.
به گزارش موبنا در زمان حاضر در هر مکالمه از مخابرات ایران با اپراتور دوم ۶۲۵ ریال پرداخت می شود که ۳۳۴ ریال سهم ایرانسل و ۲۹۱ ریال برای مخابرات باقی می ماند.
برخی سهامداران خرد شرکت مخابرات ایران با توجه به پرداخت هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی مخابرات به اپراتور ایرانی خارجی ایرانسل – ام تی ان و نیز دریافت هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی از این اپراتور برای سال ۸۶ معتقدند که از این اتصال متقابل متضرر شده اند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا