راه اندازی آزمایشی پروژه ACS

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،    صابر فیضی  اظهار داشت: این سیستم برای ۲۰۰ نفر درشهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز راه اندازی شده است.وی افزود: هدف از راه اندازی آزمایشی این سیستم، شناسایی اشکلات احتمالی در تجهیزات، شبکه و یا مسیر مورد استفاده است.وی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،    صابر فیضی  اظهار داشت: این سیستم برای ۲۰۰ نفر درشهرهای تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز راه اندازی شده است.
وی افزود: هدف از راه اندازی آزمایشی این سیستم، شناسایی اشکلات احتمالی در تجهیزات، شبکه و یا مسیر مورد استفاده است.
وی با بیان اینکه کارهای فنی و تست های این شبکه تابستان سال جاری به پایان خواهد رسید، خاطر نشان کرد: در این کارکردآزمایشی شبکه های بین استانی، داخل شهری و بین شهری تست و آزمایش می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: پس ازنهایی شدن تست های درحال انجام، این شبکه آماده استفاده عموم بوده و کاربران می توانند بر حسب نیاز خود از آن استفاده کنند.
وی در تعرفه استفاده از خدمات قابل ارایه روی این سیستم نیز، تأکید کرد: تعرفه خدمات با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعیین واعلام خواهد شد.
فیضی گفت: با نهایی شدن آزمایش ها و تست های فنی روی سیستم مذکور، این پروژه به صورت پایلوت برای پنج هزار مشترک فعال خواهد شد.
وی ادامه داد: با اجرایی شدن این پروژه و در صورت تأمین محتوا از سوی مراجع ذی ربط، کاربران امکان استفاده از منابع چند رسانه ای در خواستی شامل صوت و تصویر با کیفیت مطلوب در گیرنده های تلویزیونی، همزمان با استفاده از تلفن را خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه هزینه نگهداری این پروژه نسبت به درآمد آن پائین تر است، خاطر نشان کرد: اگر این پروژه از حالت آزمایشی به اجرایی تبدیل شود، می تواند درآمدزایی مناسبی را برای شرکت به همراه داشته باشد.
۱۱۷/۱۹

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا