دستور ادغام دو اتحادیه همچنان در دستور کار قرار دارد

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی که به مجمع امور صنفی ابلاغ شده است، همچنان در دستور کار قرار دارد.پیش از این درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی به مجمع امور صنفی ابلاغ …

“ابراهیم درستی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی که به مجمع امور صنفی ابلاغ شده است، همچنان در دستور کار قرار دارد.
پیش از این درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی به مجمع امور صنفی ابلاغ شد. وی افزود: اجرای ادغام این دو اتحادیه، نظارت جامع تر بر بازار آشفته تلفن همراه تنها به نفع کاربران خواهد بود.
وی گفت: مجوز فروش گوشی تلفن همراه از سوی کمیسیون هیات عالی نظارت تنها به اتحادیه فروشندگان لوازم صوت و تصویری داده شده است و اتحادیه های دیگر حق هیچ گونه فعالیتی در این زمینه ندارند.
این اظهارات در حالی بیان می شود که عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفته بود: مجوز فروش گوشی تلفن همراه و لوازم آن که به اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی داده شده از لحاظ قانونی ضمانت اجرایی ندارد.
غلامحسین کریمی در این باره به موبنا گفته بود تمامی موارد اعلام شده مبنی بر ادغام دو اتحادیه از سوی اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری کذب است.
۱۲۹/۱۵

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا