نیویورک تایمز نسخه محلی منتشر می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه نیویورک تایمز روز چهار شنبه اعلام کرد که تا پایان سال نسخه های محلی برای بسیاری از شهرهای آمریکا ارایه می دهد.سخنگوی تایمز اعلام کرد که ما در حال مذاکره با ارایه دهندگان اخبار برای اضافه کردن محتواهای محلی به روزنامه تایمز در …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه نیویورک تایمز روز چهار شنبه اعلام کرد که تا پایان سال نسخه های محلی برای بسیاری از شهرهای آمریکا ارایه می دهد.
سخنگوی تایمز اعلام کرد که ما در حال مذاکره با ارایه دهندگان اخبار برای اضافه کردن محتواهای محلی به روزنامه تایمز در شیکاگو هستیم و در صددیم که این گزارش ها را در چندین بازار اصلی و کلیدی در سراسر این کشور توزیع کنیم.
تایمز در صدد است در نسخه سانفرانسیسکو دو صفحه به صفحات اخبار روزنامه درباره شمال کالیفرنیا بیافزاید.
بر اساس این گزارش ظاهرا فقط نیویورک تایمز در صدد ارایه نسخه محلی برای روزنامه نیست بلکه وال استریت ژورنال نیز قصد دارد نسخه محلی برای سانفرانسیسکو ارایه دهد.
این اقدام روزنامه های آمریکایی بر اساس بحران اقتصادی و کاهش درآمد حاصل از آگهی های تبلیغاتی و رویگردانی خوانندگان از روزنامه های چاپی به سوی اخبار آنلاین رایگان صورت گرفته است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا