ارائه گزارش خصوصی سازی مخابرات توسط کمیسیون اصل ۴۴ تا پایان مهرماه

حمید رضا فولادگر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: کمیسیون اصل ۴۴ در پایان مهرماه به ارائه گزارش فرایند خصوصی سازی خواهد پرداخت که بخش اعظم آن به فرایند واگذاری سهام مخابرات اختصاص خواهد داشت.وی با اشاره به اینکه واگذاری سهام شرکت های دولتی به سازمانها ونهاد های شبه دولتی پیش ازاین در کمیسیون …

حمید رضا فولادگر درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: کمیسیون اصل ۴۴ در پایان مهرماه به ارائه گزارش فرایند خصوصی سازی خواهد پرداخت که بخش اعظم آن به فرایند واگذاری سهام مخابرات اختصاص خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه واگذاری سهام شرکت های دولتی به سازمانها ونهاد های شبه دولتی پیش ازاین در کمیسیون مورد بحث قرارگرفته است، گفت:واگذاری سهام شرکتهای دولتی به سازمان ها و نهادهای شبه دولتی منافاتی با قانون ندارد.
فولادگربا بیان اینکه واگذاری سهام شرکت مخابرات به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین مورد برسی قرار می گیرد، خاطر نشان کرد: به همین منظوروزیراقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی رابرای ارائه توضیحات دراین باره به مجلس فرا می خوانیم.
پنجم مهرماه ، ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران ازطریق بورس به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین واگذار شد.
با این عرضه بزرگترین واگذاری تاریخ بورس ایران صورت گرفت اما به دلیل آنکه این کنسرسیوم به نهادهای دولتی تعلق داشت با اعتراض بسیاری از نمایندگان و کارشناسان روبرو شد.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا