تمایل کاربران به تبلیغات موبایلی کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، تازه واردان به بازار تلفن همراه بیشتر به سوی استفاده وب تمایل دارند.وب سایت AdMob حدود ۹ هزار وب سایت موبایلی و بیش از ۳ هزار نرم افزار آگهی موبایلی ارایه داده است و تحقیقاتی این شرکت بر اساس بررسی ها و میزان …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، تازه واردان به بازار تلفن همراه بیشتر به سوی استفاده وب تمایل دارند.
وب سایت AdMob حدود ۹ هزار وب سایت موبایلی و بیش از ۳ هزار نرم افزار آگهی موبایلی ارایه داده است و تحقیقاتی این شرکت بر اساس بررسی ها و میزان جستجوهایی که در یک دوره مشخص در لینک های مربوط به AdMob انجام شده صورت گرفته است.
در ماه اوت AdMob اعلام کرد که ۴۰ درصد جستجوهایی که در لینک های مربوط به این سایت انجام شده توسط گوشی های آیفون صورت گرفته و در طول ۶ ماه گذشته حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.
کاربران گوشی های اندرویید هم برای دسترسی به وب سایت های مربوط به AdMob هفت درصد رشد داشته اند که نسبت به ماه فوریه با ۲ درصد رشد همراه بوده است.
گوشی Palm Pre که در ماه ژوئن عرضه شد ۴ درصد ترافیک لینک های مربوط به AdMob  را در ماه اوت از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش تعداد کاربران گوشی های سیمبیان نوکیا که به وب سایت های آگهی و تبلیغات AdMob دسترسی دارند از ۴۳ درصد در ماه فوریه به ۳۴ درصد طی ماه گذشته کاهش یافتند.
میزان استفاده از گوشی های بلک بری برای دسترسی به این سایت ها از ۱۰ درصد ترافیک به ۸ درصد در ماه گذشته کاهش یافت و نیز میزان استفاده از گوشی های ویندوز موبایلی نیز از ۷ درصد جستجو در ماه فوریه به ۴ درصد کاهش یافت.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا