گاردین ابزار کاربردی برای آی فون ارایه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این اقدام نشریه گاردین درپی اعلام شبکه CNN مبنی بر راه اندازی ابزار کاربردی مشابه برای آی فون با هزینه ۱.۹۹ دلار ، صورت می گیرد.برخلاف اینکه دیگر رقبای گاردین از جمله نشریه های  Telegraph یا Independent ابزار کاربردی مشابه را بصورت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، این اقدام نشریه گاردین درپی اعلام شبکه CNN مبنی بر راه اندازی ابزار کاربردی مشابه برای آی فون با هزینه ۱.۹۹ دلار ، صورت می گیرد.
برخلاف اینکه دیگر رقبای گاردین از جمله نشریه های  Telegraph یا Independent ابزار کاربردی مشابه را بصورت رایگان دراختیار کاربران آی فون قرارداده اند ، گاردین برای ارایه این سرویس از کاربران هزینه دریافت می کند.
این برنامه نرم افزاری جدید که نسخه بتا آن قراراست عرضه شود هنوز دردست اجرا است ولی گفته شده است  تا قبل ازسال ۲۰۱۰ میلادی عرضه خواهد شد.
با توجه به اینکه اعلام شده از زمان راه اندازی فروشگاه اینترنتی  App store ، تاکنون افزون بر ۲ میلیارد بار دانلود داشته است ، گفته می شود این رقم بزودی به رقم ۳ میلیارد خواهد رسید.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا