وعده ارائه سیمکارت های قاصدک و امین محقق می شود؟

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار سال گذشته در نمایشگاه تله کام ۲۰۰۸ تهران از عرضه سیمکارت های مخصوص پیام با نام تجاری “امین” و “قاصدک ” خبر داده بود اما تاکنون این وعده محقق نشده است.پیش بینی می شود این سیمکارت ها که فاز آزمایشی خود را …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار سال گذشته در نمایشگاه تله کام ۲۰۰۸ تهران از عرضه سیمکارت های مخصوص پیام با نام تجاری “امین” و “قاصدک ” خبر داده بود اما تاکنون این وعده محقق نشده است.
پیش بینی می شود این سیمکارت ها که فاز آزمایشی خود را گذرانده است در نمایشگاه تله کام امسال که اواخر آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود به متقاضیان واگذار شود.
سیمکارت قاصدک تنها مخصوص پیام کوتاه بوده و ارسال هر پیامک از طریق آن ۱۰۰ ریال هزینه دارد.
تعرفه هر پیامک سیم کارت امین مانند سیم کارت عادی محاسبه می شود و حداقل اعتبار سالانه آن ۲۰۰ هزار ریال است.
از قابلیت های نرم افزاری سیم کارت امین می توان به نصب روی انواع گوشی تلفن همراه ، نمایش موقعیت وسیله نقلیه روی نقشه جغرافیایی ، نمایش سرعت و جهت حرکت وسیله نقلیه ، ارسال فرامین مختلف برای خودرو و تغییر تنظیمات از طریق تلفن همراه اشاره کرد.
سیم کارت امین با سامانه رد یاب (GSM / GPRS / GPS) در قالب یک جعبه سخت افزاری روی خودرو نصب می شود و می توان با دریافت و ارسال MMS از طریق سیم کارت تعبیه شده در سامانه حفاظتی و کنترل خودرو موقعیت جغرافیایی آن را تعیین کرد.
سیم کارت امین در تمامی محدوده پوشش شبکه ارتباطات سیار ایران و سراسر شهرها ، روستاها و جاده های کشور قابلیت آنتن دهی دارد.
این درحالی است که سیمکارت قاصدک فقط قابلیت ارسال پیامک را دارد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا