” کی ورلد ” جعبه جادو ساخت

به گزارش سازمان خبری موبنا، محصول یاد شده با توجه به وضوح تصویر و مانتیورهای قابل پشتیبانی، در ۲ مدل  1680*1050و۱۹۲۰*۱۰۸۰/۱۰۸۰P عرضه میشود. مدل اول برای مانیتور های ۱۷ تا ۲۲ اینچ و مدل دوم برای مانیتورهای ۲۲ تا ۴۲ اینچ طراحی شده است . از ویژگی های بارز این مدل ها میتوان به وجود …

به گزارش سازمان خبری موبنا، محصول یاد شده با توجه به وضوح تصویر و مانتیورهای قابل پشتیبانی، در ۲ مدل  1680*1050و۱۹۲۰*۱۰۸۰/۱۰۸۰P عرضه میشود.
مدل اول برای مانیتور های ۱۷ تا ۲۲ اینچ و مدل دوم برای مانیتورهای ۲۲ تا ۴۲ اینچ طراحی شده است . از ویژگی های بارز این مدل ها میتوان به وجود بلند گوی داخلی ، ورودی و خروجی صدا ، قابلیت نمایش تصویر در تصویر راه اندازی تلویزیون خانگی بر روی مانیتور تنها با اتصال آنتن ، دستگاه کنترل از راه دور  ، نمایش تمام کانالها در یک صفحه ، پشتیبانی از نسبتهای مختلف نمایشی ۱۶:۱۰، ۱۶:۹ و ۴:۳، پیش نمایش ۳*۳ تمامی کانالها، قابلیت خاموش سازی سیستم با تنظیم زمان ۳۰ دقیقه ،۱،۲و ۴ ساعت و کاهنده نویز و پارازیت ۳D تصویر اشاره کرد.
اما مهمترین ویژگی این دستگاه که توسط دریا کامپیوتر پشتیبانی میشود، بخش ورودی های آن است. ورودی های  , AV,S-VIDEOپشتیبانی از HDTV به خاطر   YPbPr(1080i/1080p)به همراه مبدلهای پلی استیشن Playstation 2، Playstation 3شرکت سونی و Wii شرکت نینتندو این دستگا ه را محبوب گیمرها ساخته است.
ابعاد کوچک TV BOX به همراه آداپتور برق ۵ ولت بسیار کوچک آن حملش را بسیار راحت ساخته است به طوریکه کاربران میتوانند آنرا همیشه حتی در سفر همراه خود داشته باشند و از امکانات آن استفاده کند.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا