بررسی شکایت از طریق پیامک

الزامی شدن تکمیل و امضای فرم شکایت برای کشف مزاحمت تلفنیمحمد آبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی بحث ارسال اعتراض و شکوائیه از طریق پیامک گفت: این موضوع همچنان در دست بررسی است و اجرایی شدن این بحث به نفع شرکت ارتباطات سیار است.آبایی همچنین درباره‌ بحث کشف مزاحمت تلفنی …

الزامی شدن تکمیل و امضای فرم شکایت برای کشف مزاحمت تلفنی
محمد آبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی بحث ارسال اعتراض و شکوائیه از طریق پیامک گفت: این موضوع همچنان در دست بررسی است و اجرایی شدن این بحث به نفع شرکت ارتباطات سیار است.
آبایی همچنین درباره‌ بحث کشف مزاحمت تلفنی اظهار کرد: زمانی که مشترکی مزاحم تلفنی داشته باشد باید به یکی از ادارات مشترکان شرکت ارتباطات سیار مراجعه کرده و فرم کشف مزاحمت را تکمیل کند که به این فرم رسیدگی شود.
وی افزود: بعد از این که فردی چنین ادعایی داشته باشد باید فرم مربوطه را امضا کرده و بعد از بررسی شرکت برروی این درخواست، شماره مزاحم برای بار اول یک هفته، برای بار دوم به مدت سه ماه و برای بار سوم به طور دائم قطع می‌شود.
آبایی با تاکید بر اینکه امضای فرد شاکی و پذیرفتن تبعات این موضوع بسیار مهم است در پاسخ به این سوال که اگر زمانی مشترکی به دروغ و یا به هر بهانه‌ای شماره کسی را که فرضا با او مشکل دارد را به عنوان مزاحم معرفی کند، در این صورت اثبات این موضوع به چه صورت خواهد بود گفت: حجت ما و اقداماتی که انجام می‌دهیم بر اساس فرم تکمیل شده شاکی و بررسی خود شرکت است.
او تصریح کرد: اگر چنین تماسی به عنوان مزاحم معرفی شود ما اقدامات لازم را انجام می‌دهیم ولی فردی که به عنوان مزاحم معرفی شده اگر شکایتی دارد می‌تواند به مراجع قضایی شکایت و ادعایش را ثابت کند که در این صورت مرجع قضایی در این باره تصمیم‌گیری می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا