ایسر کوچکترین رایانه خود را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  این رایانه جدید به تازگی روی سایت اینترنتی شرکت آمریکایی  Newegg – خرده فروش آنلاین سخت افزار و نرم افزار در کالیفرنیا – برای فروش قرارداده شده است.رایانه جدید ایسر دارای کارت گرافیک NVIDIA Ion LE است.این رایانه از  تراشه اینتل اتم …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ،  این رایانه جدید به تازگی روی سایت اینترنتی شرکت آمریکایی  Newegg – خرده فروش آنلاین سخت افزار و نرم افزار در کالیفرنیا – برای فروش قرارداده شده است.
رایانه جدید ایسر دارای کارت گرافیک NVIDIA Ion LE است.
این رایانه از  تراشه اینتل اتم با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز ، حافظه RAM با ظرفیت یک گیگابایت  و حافظه اصلی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت است.
کارت گرافیک یاد شده قابلیت پشتیبانی نمایش تصاویر ویدیویی با سرعت ۱۰۸۰ تصویر درثانیه را دارد.
همچنین گفته شده است کارت گرافیک یاد شده قابلیت همخوانی وکار با Adobe Flash را ندارد  و به همین دلیل کاربران در کار با تصاویر ویدیویی روی سایت های Hulu و YouTube با مشکل مواجه خواهند شد.
قیمت فروش این رایانه ۲۰۰دلار اعلام شده است.
شرکت تایوانی / چند  ملیتی ایسر/Acer در زمینه تولید  لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های دارای حق امتیاز عرضه و فروش کامپیوتر از طریق فروشگاههای زنجیره ای در چین و تایوان است.
این شرکت سومین سازنده بزرگ کامپیوتر در جهان – پس از اچ پی/HP و “دل” /Dell – است .
این شرکت همچنین تولید کننده لپ تاپ ، نمایشگر، لوازم جانبی رایانه ، کامپیوترهای جیبی / PDA ، تجهیزات سرور، حافظه و دیگر لوازم جانبی رایانه است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا