اولین خنک کننده دنیا برای سوکت ۱۱۵۶ اینتل ساخته شد

به گزارش موبنا، پردازنده های اینتل که برپایه سوکت ۱۱۵۶ تولید شده اند توسط خنک ساز Hyper TX3 به طور کامل پشتیبانی میشود. پردازنده های Core i5  که توان مصرفی برابر ۹۵ وات دارند به راحتی توسط Hyper TX3 خنک میشود. در طراحی این مدل تغییرات اساسی  دیده میشود که میتوان به نصب بسیار آسان …

به گزارش موبنا، پردازنده های اینتل که برپایه سوکت ۱۱۵۶ تولید شده اند توسط خنک ساز Hyper TX3 به طور کامل پشتیبانی میشود. پردازنده های Core i5  که توان مصرفی برابر ۹۵ وات دارند به راحتی توسط Hyper TX3 خنک میشود. در طراحی این مدل تغییرات اساسی  دیده میشود که میتوان به نصب بسیار آسان به خاطر پایه ها ی انعطاف پذیر، اتصال مستقیم ۳ لوله  مسی انتقال حرارت به پردازنده که از دو طرف به  پره های هیت سینک متصل شده ، پشتیبانی از پردازنده های بیش از ۱۳۰ وات اینتل (over 130W TDP)و همچنین به امکان اتصال فن دوم برای افزایش خنک سازی اشاره کرد.
از دیگر مزیتهای Hyper TX3 که با گارانتی دریا کامپیوتر عرضه میشود، فن آن است. فن ۹۲ میلی متری PWM با گستره چرخش بالای ۲۸۰۰ دور در دقیقه و پدهای لاستیکی  ضد لرزش که سبب شده است این فن بسیار ساکت به کار خنک کنندگی پردازنده بپردازد. وزن این مدل با توجه به پره های آلومینیومی آن تنها ۴۷۰ گرم است و دارای ابعادی معادل ۹۰ x 51 x 139  میلی متر است.
این مدل نیز همانند تمامی خنک کننده های کولر مستر دو حالته میباشد یعنی شما میتوانید از Hyper TX3 هم برای پردازنده های intel و هم برای پردازنده های AMD به راحتی با تعویض گیره های اتصال دهنده اش به مادربرد ازآن استفاده نمایید.
پشتیبانی از سوکت های اینتل LGA775 / 1156 و سوکت های  AMD که شامل ۷۵۴ / ۹۳۹ / ۹۴۰ / AM2   و جدیدترین آن AM3 توسط Hyper TX3 کولر مستربه راحتی  انجام میشود .
Hyper TX3 به خاطر کارایی بالا، کوچکی ، سازگار با هر دو پلتفرم ، امکان اتصال فن دوم  و قیمت مناسب توانسته ۲۳ جایزه بین المللی را دریافت  کند که از آن جمله میتوان به جوایزی از  Best Buy award، Overclockershq، Pro-clockers، TweakTown، LanOC و سایتهای معتبر دیگر اشاره کرد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا