دو گوشی جدید سامسونگ از سری Corby در راه بازار

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های B3210 CorbyTXT و B5310 CorbyPRO دارای طراحی جوان پسندند و از قابلیت های متوسطی برخوردارند.هر دو گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY هستند که این گوشی ها را برای کاربران نوجوانی که به پیامک معتادند جذاب می کند.گوشی B3210 CorbyTXT …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی های B3210 CorbyTXT و B5310 CorbyPRO دارای طراحی جوان پسندند و از قابلیت های متوسطی برخوردارند.
هر دو گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY هستند که این گوشی ها را برای کاربران نوجوانی که به پیامک معتادند جذاب می کند.
گوشی B3210 CorbyTXT به شکل کندی بار و باریک است در حالی که گوشی B5310 CorbyPRO کشویی است.
گوشی B3210 CorbyTXT از صفحه نمایش لمسی برخوردار نیست اما ضخامت آن با وجود صفحه کلید کامل آن فقط ۹/۱۲ میلی متر و وزن آن بسیار سبک است.
این گوشی از کارت حافظه microSD ، بلوتوث و USB ، رادیو FM و دوربین ۲ مگاپیکسلی برخوردار است.
صفحه نمایش گوشی B3210 CorbyTXT ، ۲/۲ اینچی با وضوح تصویر QCIF است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از چهار باند شبکه GSM و واسط کاربری Cartoon که پیشتر در گوشی S3650 Corby نیز تعبیه شده، اشاره کرد.
به گفته سامسونگ این گوشی باریک که دارای صفحه کلید کامل QWERTY است یک گوشی تجاری نیست بلکه برای جوانان طراحی شده است.
این گوشی تا پایان ماه سپتامبر در بازار اروپا عرضه می شود سپس به بازارهای دیگر می رود. درباره قیمت آن هنوز اطلاعی داده نشده اما به نظر می رسد که از قیمت مناسبی برخوردار باشد.
و اما گوشی B5310 CorbyPRO کشویی و دارای صفحه کلید QWERTY است و احتمال می رود به یکی از بهترین گوشی های سری Corby تبدیل شود.
از ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از چهار باند شبکه GSM و دو باند شبکه UMTS با HSDPA و اتصالات Wi-Fi و GPS اشاره کرد.
گوشی B5310 CorbyPRO دارای صفحه نمایش مقاومتی لمسی ۸/۲ اینچی QVGA با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و واسط کاربری Cartoon است.
دوربین ۳ مگاپیکسلی با زوم ثابت، رادیو FM با RDS ، بلوتوث، USB و جک صوتی ۵/۳ میلی متری از دیگر امکانات این گوشی است.
۱۳۵/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا