چند خبر از دنیای گوشی تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت های اینترنتی ، چند گوشی تلفن همراه جدید در آینده ای نزدیک وارد بازار می شوند که نام مدل و مشخصات بعضی از آنها به شرح زیر است :شرکت کره ای ” ال جی الکترونیک” ( LG ) گوشی تلفن همراه جدید مدل GW300 به …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سایت های اینترنتی ، چند گوشی تلفن همراه جدید در آینده ای نزدیک وارد بازار می شوند که نام مدل و مشخصات بعضی از آنها به شرح زیر است :
شرکت کره ای ” ال جی الکترونیک” ( LG ) گوشی تلفن همراه جدید مدل GW300 به بازار عرضه می کند.
بنابر اعلام سایت  ” ال جی ” ، این گوشی که شبیه گوشی بلک بری طراحی  و ساخته شده است ، قراراست توسط شرکت های اپراتوری O2 و Orange در انگلیس عرضه شود.
اگرچه قیمت فروش این گوشی رسما اعلام نشده است ، با اینحال گفته می شود گوشی LG GW300 با قیمت نسبتا ارزان و مناسب و یا رایگان با قرارداد های جدید  فروخته می شود.
گوشی تلفن همراه یاد شده دارای قابلیت و سیستم های گوناگون است که فقط چند مورد مختصر از آنها منتشر شده که شامل صفحه نمایش ۲.۴ اینچی ، صفحه کلید کامل مدل QWERTY ، سیبستم اتصال بی سیم بلوتوث ۲.۱ ، دوربین ۲ مگاپیکسلی ، حافظه داخلی با ظرفیت ۱۰ مگابایت ، قابلیت افزایش ظرفیت حافظه داخلی با استفاده از کارت حافظه جانبی microSD تا ۴ گیگابایت ، قابلیت دسترسی به سایت اجتماعی Facebook و همچنین LiveSquare است.
شرکت ال جی الکترونیک درحال حاضر پس از شرکت های فنلاندی نوکیا و کره ای سامسونگ الکترونیک دررتبه سوم بازار جهانی تلفن همراه قراردارد و تلاش می کند به رتبه دوم ارتقا یابد.

همچنین ،  شرکت کره ای ” سامسونگ الکترونیک” ( Samsung ) گوشی جدید تلفن همراه مدل Corby S3650 را وارد بازار کرد.
بنابراعلام سایت  ” موبایل واک” ، این گوشی با کد نام fashion phone دربازار فرانسه عرضه شد.
گوشی یاد شده در هفته جاری که با نام ” هفته مد ” (Fashion Week) در فرانسه نامگذاری شده است به همراه ۴۰۰ وسیله الکترونیکی دیگر  در Studio 90 in East End Studios عرضه شده است.
Samsung Corby S3650 با هدف جلب نظر جوانان و دررنگ های گوناگون از جمله زرد ، سفید ، صورتی و نارنجی فروخته می شود.
این گوشی دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله صفحه نمایش لمسی ۲.۸ اینچی TFT QVGA ، دوربین ۲ مگاپیکسلی ، رادیو اف ام +RDS ، حافظه داخلی با ظرفیت ۵۰ مگابایت ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش ظرفیت حافظه داخلی تا ۸ گیگابایت و مدیا پلی یراست .
گوشی جدید سامسونگ قراراست پس از عرضه دربازار فرانسه ، درکشورهای برزیل ، چین ، تایلند ، ویتنام ، ترکیه و انگلیس عرضه شود.
قیمت فروش این گوشی ۲۱۵ دلار اعلام شده است .

شرکت تایوانی ” اچ تی سی ” ( HTC ) نیز  گوشی جدید با کد نام یا مدل HTC HD2 را به بازار عرضه می کند.
سایت  ” انگیجت ”  اعلام کرد ، این گوشی با نام مدل HTC Leo نیز شناخته می شود.
گوشی یاد شده قراراست توسط شرکت O2  انگلیس در ۱۲ اکتبر ( ۲۰ مهر) به بازار عرضه شود.
HTC HD2 دارای قابلیت ها و سیستم های گوناگون از جمله تراشه Snapdragon با فرکانس یک گیگاهرتس ، سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ ، سیستم اتصال بی سیم WiFi ، جهت یاب جهانی GPS ، دوربین ۵ مگاپیکسلی ، پشتیبانی سرویس شبکه پرسرعت انتقال دیتا HSDPA ، صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچی خازنی با میزان رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسلی و سیستم ناوبری سه بعدی است.
قیمت فروش این گوشی اعلام نشده است.

با گذشت مدتی نسبتا طولانی از معرفی  گوشی جدید وپیشرفته Palm Pre ، تاریخ نهایی عرضه آن در ماه اکتبر ( مهر – آبان) سال جاری در ۳ کشور اعلام شد.
سایت اپراتوری گوشی تلفن همراه  O2 ، اعلام کرد،  این گوشی در ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) درآلمان و در ۱۶ اکتبر ( ۲۴ مهر) در کشورهای انگلیس و ایرلند عرضه خواهد شد.
گوشی Palm Pre بطور رایگان از طریق قراردادهای ۱۸ یا ۲۴ ماهه و باهزینه ماهانه ۷۲ دلار در انگلیس واگذار می شود و انتظار می رود با همین شرایط در آلمان و ایرلند نیز عرضه شود.این گوشی دارای سیستم  اتصال GSM می باشد.
گوشی Palm Pre قراراست درسراسر اروپا و سپس دربازار ایالات متحده آمریکا نیز عرضه شود ، ولی تاریخ معینی از درباره عرضه آن در آمریکا منتشر نشده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا