قبض‌های تلفن در شهر زابل مفقود می‌شوند

قبض های تلفن در شهر زابل مفقود میشوند و جمعی از مردم این شهرستان از عدم دریافت قبض های تلفن گلایه دارند.یکی از شهروندان با اشاره به این مطلب گفت: قبض هایی که در دوره‌های قبل به مشترکان ارسال شده است نیز در این دوره مفقود شده است.وی ادامه داد: در مراجعه به شرکت مخابرات …

قبض های تلفن در شهر زابل مفقود میشوند و جمعی از مردم این شهرستان از عدم دریافت قبض های تلفن گلایه دارند.
یکی از شهروندان با اشاره به این مطلب گفت: قبض هایی که در دوره‌های قبل به مشترکان ارسال شده است نیز در این دوره مفقود شده است.
وی ادامه داد: در مراجعه به شرکت مخابرات برای حل مشکل فوق اظهار می‌کنند به دفاتر خدمات پستی مراجعه وقبض المثنی بگیرید.
او معتقد بود: در این قضیه عده ای سود میجویند. این کار موجب درآمد کاذب شده است به طوری‌که مشترک مجبور به پرداخت هزینه مجدد می‌شود.
عدم وصول قبض‌ها به درب منازل موجب سرگردانی ومحروم شدن از کار روزانه و هزینه مضاعف می‌شود.
همچنین یکی از معتمدین اظهار کرد: کوچه ها وخیابانهای شهر برای همگان شناخته شده است ومی‌توانند با دقت وسرعت. قبض ویا هر نوع مرصوله دیگری را به مقصد برسانند در حالی‌که مشاهده شده قبض‌های تلفن به بچه‌های سرگردان کوچه و برزن سپرده می‌شود تا به دست صاحبان شان برسد!
یکی از کسبه اظهار کرد: هیچ کس مسئولیت قبض‌های تلفن را قبول نمی‌کند و رسم شده است مردم خودشان برای گرفتن قبض آن هم از نوع المثنی اقدام کنند.
وی ادامه داد: در این رابطه شرکت ارتباطات سیار احساس وظیفه نمی‌کند وخسارت وارده آمده را مشترکین متحمل می‌شوند.
این شهروند مقصر اصلی را شرکت مخابرات دانست و از مسئولین خواست که از اعتماد مردم سوء استفاده نکرده و تعهد ودقت را سر لوحه کارشان قراردهند.
مدیر شرکت مخابرات زابل در پاسخ به این مشکل گفت: با توجه به نارضایتی مردم از عدم دریافت قبوض. مخابرات قراردادش را با شرکت طرف قرارداد لغو کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا